Pokémon Go a câștigat anul trecut cei mai mulți bani din cei patru ani de existență.
Absența din media nu înseamnă că Pokémon Go a dispărut și nu mai are o bază semnificativă de utilizatori fideli. În fapt, celebrul joc tocmai a încheiat cel mai bun an din punct de vedere financiar.
Conform analizei realizate de Senzor Tower, Pokémon Go a avut anul trecut venituri în valoare de 894 milioane de dolari, cu 10% decât anul anterior.
CITEȘTE ȘI Facebook Gaming este câștigătorul anului trecut pe piața de video streaming pentru jocuriÎn 2016, Pokémon Go câștiga 832 milioane de dolari, impresionând întreaga lume și doborând recorduri. 2017, a fost un an mai slab, cu venituri de 589 milioane de dolari.
Însă, actualizările care au adus mai multe facilități interesante și microtranzacții și-au produs roadele în 2018, când, cu 816 milioane de dolari, Pokémon Go s-a apropiat de nivelul din primul an.
2019, al patrulea an de existență, a fost chiar mai bun decât primul.
Chiar dacă, cel mai probabil, numărul de utilizatori este mult mai mic acum decât în urmă cu patru ani, Niantic a reușit să-și crească veniturile din Pokémon Go.
Conform datelor Sensor Tower, Pokémon Go a generat de când există venituri de 3,1 miliarde de dolari.
Anul trecut, Niantic a lansat pe același tipar cu elemente de realitate augmentată un nou joc, Harry Potter: Wizards Unite. Acesta nu s-a bucurat, însă, de același succes.