Pokémon Go a câștigat anul trecut cei mai mulți bani din cei patru ani de existență.
Absența din media nu înseamnă că Pokémon Go a dispărut și nu mai are o bază semnificativă de utilizatori fideli. În fapt, celebrul joc tocmai a încheiat cel mai bun an din punct de vedere financiar.
Conform analizei realizate de Senzor Tower, Pokémon Go a avut anul trecut venituri în valoare de 894 milioane de dolari, cu 10% decât anul anterior.

În 2016, Pokémon Go câștiga 832 milioane de dolari, impresionând întreaga lume și doborând recorduri. 2017, a fost un an mai slab, cu venituri de 589 milioane de dolari.
Însă, actualizările care au adus mai multe facilități interesante și microtranzacții și-au produs roadele în 2018, când, cu 816 milioane de dolari, Pokémon Go s-a apropiat de nivelul din primul an.
2019, al patrulea an de existență, a fost chiar mai bun decât primul.
Chiar dacă, cel mai probabil, numărul de utilizatori este mult mai mic acum decât în urmă cu patru ani, Niantic a reușit să-și crească veniturile din Pokémon Go.
Conform datelor Sensor Tower, Pokémon Go a generat de când există venituri de 3,1 miliarde de dolari.
Anul trecut, Niantic a lansat pe același tipar cu elemente de realitate augmentată un nou joc, Harry Potter: Wizards Unite. Acesta nu s-a bucurat, însă, de același succes.