FOTO Sorin Pojoca, co-fondator Synergy Therm: Piața evoluează rapid, iar consumatorii devin din ce în ce mai selectivi. Loialitatea acestora este mai greu de menținut

Povești cu Profit   
FOTO Sorin Pojoca, co-fondator Synergy Therm: Piața evoluează rapid, iar consumatorii devin din ce în ce mai selectivi. Loialitatea acestora este mai greu de menținut

În ultimii ani, comportamentul consumatorilor din domeniul dermatocosmeticelor, cosmeticelor și farmaceuticelor s-a schimbat semnificativ, influențat de accesul crescut la informații, digitalizare și o preocupare sporită pentru sănătate și sustenabilitate, spune, pentru Profit.ro, Sorin Pojoca, co-fondator Synergy Therm, companie producătoare de dermatocosmetice, prezentă pe piață din 2018.

“Acești factori au transformat modul în care consumatorii aleg produsele, punând accent pe siguranță, eficiență și transparență”, adaugă acesta.

Urmărește-ne și pe Google News
Bonapp.eco va fuziona cu Munch CITEȘTE ȘI Bonapp.eco va fuziona cu Munch

Portofoliul Synergy Therm cuprinde 37 de produse pentru îngrijirea tenului, a mâinilor sau pentru igiena orală, destinate femeilor și copiilor.

“Consumatorii sunt mai informați și exigenți și verifică ingredientele, proveniența și eficiența produselor înainte de a lua o decizie de cumpărare. Există o cerere tot mai mare pentru produse testate dermatologic, cu formule curate și fără substanțe controversate”, mai spune Sorin Pojoca, care observă și un interes crescut pentru produse dermatocosmetice hipoalergenice.

FOTO Sorin Pojoca, co-fondator Synergy Therm: Piața evoluează rapid, iar consumatorii devin din ce în ce mai selectivi. Loialitatea acestora este mai greu de menținut

“Consumatorii caută formule delicate, care să ofere rezultate vizibile fără riscul reacțiilor adverse”, completează el.

Bittnet Systems semnează un contract consistent cu statul printr-o companie din grup CITEȘTE ȘI Bittnet Systems semnează un contract consistent cu statul printr-o companie din grup

De asemenea, continuă Sorin Pojoca, în ultimii ani, în rândul consumatorilor este tot mai vizibilă și preferința acestora pentru produse sustenabile, ei acorând o atenție deosebită ambalajelor reciclabile, impactului asupra mediului și ingredientelor naturale.

“Consumatorii preferă și ritualuri de îngrijire personalizate, fiind în creștere cererea pentru produse adaptate nevoilor specifice ale pielii, precum acnee, hiperpigmentare, anti-aging sau piele sensibilă”, precizează co-fondatorul Synergy Therm.

FOTO Sorin Pojoca, co-fondator Synergy Therm: Piața evoluează rapid, iar consumatorii devin din ce în ce mai selectivi. Loialitatea acestora este mai greu de menținut

Loialitatea consumatorilor, nevoia de transparență a acestora, dar și concurența reprezintă principalele provocări în contextual actual de piață pentru un producător din industria dermatocosmeticelor.

CONFIRMARE Gigantul hotelier Accor vine la Băile Felix CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Gigantul hotelier Accor vine la Băile Felix

“Loialitatea consumatorilor este mai greu de menținut. Piața este saturată, iar consumatorii sunt tentați să testeze mereu produse noi. Este esențial să investim în strategii de fidelizare, experiențe personalizate și customer care de top”, indică Sorin Pojoca ca fiind una dintre cele mai mari provocări în atragerea și retenția clienților.

“Vedem și o nevoie de transparență totală în rândul consumatorilor, care sunt atenți la formulări, certificări și studii clinice, iar brandurile trebuie să fie deschise și sincere în comunicare”, mai spune el.

FOTO Sorin Pojoca, co-fondator Synergy Therm: Piața evoluează rapid, iar consumatorii devin din ce în ce mai selectivi. Loialitatea acestora este mai greu de menținut

În ceea ce privește creșterea concurenței, acesta afirmă că “atât brandurile internaționale, cât și cele locale devin din ce în ce mai competitive, ceea ce impune un diferențiator clar și o strategie puternică de brand awareness”.

Klass Wagen recrutează de la Wizz Air pentru extindere internațională CITEȘTE ȘI Klass Wagen recrutează de la Wizz Air pentru extindere internațională

“Piața evoluează rapid, iar consumatorii devin din ce în ce mai selectivi. Brandurile care vor reuși să ofere produse sigure, eficiente și sustenabile, alături de o experiență personalizată și educațională, vor avea un avantaj competitiv semnificativ”, subliniază antreprenorul.

FOTO Sorin Pojoca, co-fondator Synergy Therm: Piața evoluează rapid, iar consumatorii devin din ce în ce mai selectivi. Loialitatea acestora este mai greu de menținut

Produsele Synergy Therm sunt realizate într-o fabrică din Oradea, care momentul de față poate produce 500.000 de unități pe lună.

Fabrica este în plin proces de extindere, după cum a anunțat Profit.ro, iar la finalizare va putea produce 1,25 milioane de unități lunar. Circa 10% din producția fabricii merge și către export, în țări precum Spania, Italia, Marea Britania și SUA. 

Cifra de afaceri a companiei Synergy Therm a crescut cu 113% în 2024, la 30 de milioane de lei. Pentru 2025, Sorin Pojoca estimează ca afacerile companiei să depășească 50 de milioane de lei.

viewscnt
Afla mai multe despre
sorin pojoca
synergy therm