Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) anunță că promovează destinațiile balneare și balneoclimatice ale României în cadrul târgului de turism Les Thermalies, cea mai importantă manifestare expozițională pentru acest segment din Franța.
”Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) va promova în perioada 25-28 ianuarie a.c. destinațiile balneare și balneoclimatice ale României în cadrul târgului de turism Les Thermalies, cea mai importantă manifestare expozițională pentru acest segment din Franța. Evenimentul are loc în incinta «Caruselului Louvre», din subsolul Muzeului Luvru de la Paris, reunind an de an principalii actori ai talasoterapiei și termalismului, valorificând noile tendințe în materie de sănătate, bunăstare, balneoterapie și SPA”, anunță ministerul.
Sursa citată a precizat că standul României, care are o suprafață de 28 mp, este poziționat în Spațiul de Destinații Internaționale alături de țări precum Italia, Spania, Tunisia și Algeria.
”Astfel, MEAT și-a propus să atragă atenția asupra diversității și calității ofertei balneare din țara noastră, punând în prim plan beneficiile unice ale tratamentelor termale și ale mediului balnear. Mai mult decât atât, conceptul standului integrează imagini reprezentative din România, prin intermediul cărora se promovează turismul balnear, patrimoniul cultural și sejururile în natură. În plus, reprezentanții MEAT vor oferi vizitatorilor, pe parcursul celor 4 zile de manifestare expozițională, atât materiale de promovare, cât și mostre de sare de baie produse de SALROM”, a mai transmis ministerul.
Instituția a mai transmis că vor fi prezenți profesioniști din cadrul Asociației Naționale ale Stațiunilor Balneare și Balneoclimaterice din România, Asociației Române de Balneologie (ARB), Organizației Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR) și Asociației ”Dorul Oșenilor”.
”Franța se numără printre cele 7 țări prioritare pentru promovarea României în cadrul târgurilor internaționale, datorită istoriei bogate a circulației francezilor în România și viceversa. În plus, în toamna anului 2023, a fost desfășurată o campanie outdoor de promovare, prin imagini din România expuse pe 103 panouri și 17 autobuze în Paris”, a mai transmis MEAT, precizâmd că această inițiativă a reușit să capteze atenția publicului francez, având drept efect creșterea vizibilității României în rândul cetățenilor și turiștilor orașului Paris.