Destinația turistică România este promovată, între 5 – 7 martie, la cel mai mare și important târg de turism din lume, organizat în format business-to-business (B2B): Bursa Internațională de Turism – ITB Berlin.
Pavilionul național al României are o suprafață totală de 210 metri pătrați.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Pavilionul național găzduiește, timp de trei zile, 38 de co-expozanți din rândul tour-operatorilor, agențiilor și asociațiilor de turism, dar și reprezentanți ai autorităților publice locale și regionale, care vor promova o ofertă turistică diversificată: de la circuite culturale, drumeții și călătorii în orașe, până la sejururi relaxante pe litoral și explorări în Delta Dunării”, anunță Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului.
Pavilionul național al României are o suprafață totală de 210 metri pătrați.
CITEȘTE ȘI VIDEO Mercedes-Benz pregătește un turn rezidențial, cu 65 etaje, inclusiv hotel”Germania ocupă an de an primul loc în clasamentul țărilor emițătoare de turiști străini în România, motiv pentru care este și va rămâne o piață prioritară. Spre exemplu, conform datelor furnizate de Institutul Național de Statistică, turiștii germani au reprezentat 10,40% din totalul turiștilor străini care ne-au vizitat țara, în anul precedent. Aceștia preferă, de obicei, contactul cu natura, turismul activ, circuitele culturale, experiențele în mediul rural, dar și călătoriile în marile orașe ale țării. Totodată, menționăm că în Germania își au sediul și cei mai mari tour-operatori din lume”, arată ministerul.
.
CITEȘTE ȘI Generația Millennials va deveni cea mai bogată din istoria Statelor Unite”Vizitatorii vor putea face cunoștință, în spațiul dedicat României, cu cele mai frumoase și atractive obiective turistice locale, surprinse într-o producție video realizată către jurnalistul britanic Charlie Ottley. Filmele au fost difuzate internațional, pe BBC News, campania de promovare derulată de MEAT obținând o rată de recunoaștere de 59%. Acestea surprind România pe parcursul celor patru anotimpuri – primăvara, vara, toamna și iarna -, ceea ce îi subliniază caracterul de destinație permanentă, pentru fiecare zi din an. Mai mult, vor fi prezentate în imagini și patru forme de turism specifice țării noastre, care pot fi de interes pentru turiștii germani, cum ar fi cel de tip city-break, istorie și cultură, ecoturism și autenticitate. Experiența va fi completată și de realitatea virtuală, care îi va ajuta pe cei care ajung la standul nostru „să călătorească” pe loc, în Romania”, precizează Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului.
CITEȘTE ȘI Covid-19 - Cel mai recent semn al normalizării la 4 ani de la începerea pandemiei: Poate fi tratat ca gripaBursa Internațională de Turism – ITB Berlin s-a impus, de-a lungul anilor, ca fiind cel mai important târg de turism din întrega lume, datorită expertizei și înțelegerii profunde a tendințelor și evoluțiilor din industria internațională a călătoriilor, de care au dat dovadă, la fiecare ediție, organizatorii. Astfel, în timp, manifestarea expozițională nu numai că a crescut în dimensiune, în numărul de expozanți și de participanți, ci a devenit un adevărat punct de reper pentru turismul mondial, promovând produse și servicii, inclusiv de nișă, cu creștere intensivă. Post-pandemie, manifestarea expozițională s-a transformat în format B2B.
România a fost prezentă cu pavilion național încă din etapa de debut a evenimentului, prima participare având avut loc în urmă cu 54 de ani, în 1970.
Tradiția a fost întreruptă de pandemia globală, precum și de o serie de probleme organizatorice și legislative. Toate acestea fiind depășite, România a reluat în acest an participarea la ITB Berlin, în caltate de promotor al destinației, precizează ministerul.