FOTO Cristian Turculeț, Director Operațiuni Burger King România: Circa 10% dintre clienți cumpără produse plant based. Vedem o creștere

FOTO Cristian Turculeț, Director Operațiuni Burger King România: Circa 10% dintre clienți cumpără produse plant based. Vedem o creștere
scris 13 dec 2024

Produsele de tip plant based (n.red. alternative vegetale la carne) își fac loc din ce în ce mai mult în preferințele consumatorilor atât la nivel global, cât regional și național.

Estimată la circa 50 de miliarde de dolari în 2024, piața globală de produse plant based ar putea atinge peste 110 miliarde de dolari până în 2031, creștere care s-ar datora unui număr tot mai mare de consumatori intoleranți la proteinele de origine animală, unei populații vegetariene în creștere, dar și a unor niveluri mai ridicate de investiții în companiile de profil.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO O singură ofertă pentru amenajarea Parcului Insula Lacul Morii, proiect de aproape 100 milioane lei. Cum va arăta - ”Va fi o oază de verdeață cu zone de recreere, terenuri de sport, spații pentru evenimente culturale” CITEȘTE ȘI FOTO O singură ofertă pentru amenajarea Parcului Insula Lacul Morii, proiect de aproape 100 milioane lei. Cum va arăta - ”Va fi o oază de verdeață cu zone de recreere, terenuri de sport, spații pentru evenimente culturale”

De asemenea, la extinderea pieței contribuie și accentul sporit pe bunăstarea animalelor și pe sustenabilitate.

Cristian Turculeț, director de operațiuni Burger King România, observă și el un trend în acest sens și în cadrul companiilor din segmentul de QSR (quick-service restaurant), dar nu numai.

“Se observă acest lucru mai degrabă la nivel internațional, în piețe precum Marea Britanie, Franța, Germania, dar ușor, ușor cresc preferințele pentru produse plant-based și în România.

Având în vedere inovațiile de produs din ce în ce mai variate, ne așteptăm ca acest trend să fie de durată și alternativele plant-based să câștige tot mai mult teren în preferințele consumatorilor”, spune, pentru Profit.ro, Cristian Turculeț.

FOTO Cristian Turculeț, Director Operațiuni Burger King România: Circa 10% dintre clienți cumpără produse plant based. Vedem o creștere

Circa 10% dintre clienții Burger King aleg produsele de tip plant-based.

“Aici noi avem un segment foarte bine pus la punct și avem produse plant-based care sunt similare cu produsele din carne și din punctul acesta de vedere cred că suntem destul de bine așezați și este o oportunitate de creștere pentru noi.

Produsele de tip plant-based este un segment în creștere. Ca și pondere în momentul de față discutăm de un procent de 8-10% dintre clienți care cumpără produsele noastre plant-based. Clienții vor continua să se informeze și să se educe în această direcție, astfel încât estimăm că vom atinge un procent de cel puțin 15% în următorii ani”, mai spune acesta.

EXCLUSIV Planul de expansiune al rețelei de supermarketuri românești Senic. Primul parc de retail din portofoliu CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Planul de expansiune al rețelei de supermarketuri românești Senic. Primul parc de retail din portofoliu

“La nivel de comunicare de produs, strategia este să avem în permanență un echilibru relevant între cele 3 proteine prezente în produsele noastre: vită, pui și plant based. În acest moment, vita și puiul rămân preferatele clienților noștri, dar ne așteptăm ca în următorii ani să vedem o creștere în direcția preferințelor pentru produse plant based, acestea fiind și un diferențiator pentru noi în acest moment, datorită varietății din meniu”, adaugă el.

Recent, Profit.ro a anunțat planurile de expansiune pentru 2025 ale rețelei Burger King pe piața locală. 

FOTO Cristian Turculeț, Director Operațiuni Burger King România: Circa 10% dintre clienți cumpără produse plant based. Vedem o creștere

De expansiunea lanțului de restaurante cu servire rapidă Burger King în România se ocupă platforma poloneză Rex Concepts, deținută de fondul de investiții McWin. 

Înființat în 1954, Burger King este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume.

viewscnt
Afla mai multe despre
burger king românia
cristian turculeț
rex concepts
produse plant based