Compania estoniană Bolt se angajează într-o investiție de 100 de milioane de euro, desfășurată pe o perioadă de trei ani la nivel global, cu scopul de a susține activitatea echipei sale de siguranță.
Investiția va contribui la dezvoltarea platformei, extinderea asistenței pentru clienți, creșterea gradului de conștientizare a caracteristicilor de siguranță și extinderea măsurilor preventive, care să contribuie la preîntâmpinarea situațiilor nedorite.
Echipa de siguranță Bolt are peste 500 de angajați. Nucleul echipei de la sediul central Bolt din Tallinn include experți în siguranță special instruiți în dezvoltare, inginerie și operațiuni.
„Prin intermediul acestei investiții de 100 de milioane de euro, alocate pe o durată de trei ani, ne angajăm să abordăm subiectul siguranței la nivel end-to-end în tot ceea ce privește activitatea noastră din România și pe toate piețele unde suntem prezenți”, a spus Adrian Zodie, General Manager Bolt România.
În lunile următoare, noi funcții de verificare a călătoriei vor intra în suita de instrumente de siguranță Bolt. Printre acestea se numără folosirea de coduri unice formate din patru cifre la comandarea unei curse și funcția de Verificare Voluntară a Pasagerului.
De asemenea, Bolt va continua să investească în actualizarea funcțiilor existente, cum ar fi Verificarea Traseului, pentru a detecta în mod proactiv dacă traseul unei călătorii se modifică în mod neașteptat sau durează mai mult decât era prevăzut și va introduce Contacte de Încredere, pentru a se asigura că notificările privind modificarea traseului sunt transmise unui prieten sau unei persoane dragi, dacă este necesar. În plus, pentru a proteja intimitatea, funcția de phone-masking ascunde numerele de telefon ale utilizatorilor și șoferilor, atunci când aceștia intră în contact prin intermediul aplicației.
Bolt are peste 200 de milioane de utilizatori în circa 50 de țări și 600 de orașe din Europa și Africa.
Compania este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt este lider de piață în România, compania activând în peste 25 de orașe, extinzându-și continuu oferta de servicii și acoperirea națională.