Platforma bulgărească nPloy, specializată în căutarea online de locuri de muncă, se lansează pe piața din România în urma unei runde de investiții de 2 milioane de euro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Cunoscută și ca „Tinder for Jobs”, platforma folosește modelul unei aplicații de dating pentru a conecta angajatorii cu candidații.
Startup-ul dezvoltat în Europa Centrală și de Est a atras circa 125.000 de utilizatori și 1.000 de companii de la lansarea sa, în 2018.
CITEȘTE ȘI Veridion atrage o finanțare de 6 milioane de dolari pentru a se extinde în SUA„Cu o economie aflată într-o creștere rapidă și o forță de muncă calificată recunoscută internațional, România a fost de multă vreme o piață de interes pentru noi și suntem încântați că avem șansa să facem progresele tehnologice accesibile pentru piața muncii de aici”, spune co-fondatorul nPloy, Konstantin Tzonev.
În acest an, platforma își propune să atragă 150.000 de utilizatori.
În august, nPloy a atras o finanțare de 2 milioane euro, runda de investiții fiind condusă de fondul local Morningside Hill. La acel moment, reprezentanții companiei afirmau în presa din Bulgaria că, până la finele anului 2023, startup-ul are în plan să se extindă pe 10 noi piețe din Europa Centrală și de Est.