Franke România a înregistrat o cifră de afaceri de 12,9 milioane de euro la sfârșitul lui 2022. Profitul operațional a atins o creștere de 10%, pe o piață cu condiții volatile de la an la an, cel mai recent influențată de un context geopolitic și geoeconomic mai mult decât provocator.
Ce așteptări au de la magazinele online din România clienții de pe piețele regionale de interes (Bulgaria, Grecia, Polonia, Slovacia și Ungaria), perspectivele economice ale comerțului online în anul 2023, răspunsurile pieței de curierat la cerințele tot mai specifice ale clienților, în contextul provocărilor anului, vor fi prezentate la Conferințele „Barometrul e-Commerce”, organizate de Profit.ro în parteneriat cu DPD România și devenite deja o tradiție. În acest an, conferința va fi organizată pe 7 martie, la Marriott Grand Hotel Bucharest, urmând să fie transmisă în direct și de PROFIT NEWS TV
„Franke România este acum o companie matură, cu o experiență de 25 de ani, o experiență relevantă pe piața românească în sectorul nostru de activitate. Au fost ani și grei, și frumoși, de muncă asiduă, dar și de realizari”, punctează Florin Porojan, director general Franke România.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Franke vinde circa 150.000 de produse pe an, specifice zonei de preparare a hranei (chiuvete, baterii, tocătoare de resturi vegetale și accesorii și mașini de spălat vase), zonei de gătit (hote, plite, cuptoare) și produse pentru păstrarea alimentelor (frigidere, crame de vinuri).
Grupul elvețian Franke este prezent pe piața din România din anul 1998 și are în prezent 30 de angajați.
Grupul are la nivel global 5.000 de angajați în aproape 40 de țări.