Compania românească Footprints for Retail, ce operează o platformă de Retail Media, închide prima rundă de finanțare și atrage o investiție de 500.000 de euro, compania fiind evaluată acum la 5 milioane de euro.
Runda de investiții a fost organizată și condusă de Robin Good, companie de accelerare și dezvoltare de business dedicată start-up-urilor tech din România.
În prezent, soluția Footprints este folosită de retaileri din România, Emiratele Arabe Unite, Serbia și Bulgaria. Finanțarea atrasă va permite intrarea pe mai multe piețe, obiectivul companiei fiind extinderea prezenței în Emiratele Arabe Unite și în Uniunea Europeană.
Finanțarea va permite și dezvoltarea platformei și a algoritmilor AI în direcția îmbunătățirii predicțiilor comportamentului de consum în retailul fizic.
Runda de finanțare a fost susținută de 8 investitori privați, printre care Sandu Băbășan, partener Robin Good și unul dintre cei mai recunoscuți antreprenori din online-ul românesc, cu o vastă experiență de business, rezultată din proiecte care au inovat industria comerțului digital, Florin M. Pop, membru al grupului de investitori Transylvania Angels Network, și unul dintre cei mai activi investitori din România, cu investiții în peste 15 proiecte de start-up, în diferite domenii și Lorand Soares Szasz, antreprenor și specialist în dezvoltarea accelerată a business-urilor.
„Am închis runda de investiții după 2 luni, în care am atras 500.000 de euro, și am reconfirmat pe de-o parte potențialul platformei Footprints, într-o piață globală de Retail Media, estimată să atingă, la finalul lui 2022, venituri de 50 de miliarde de dolari, și pe de altă parte al industriei de retail, care, prin digitalizare, va trece printr-o transformare radicală în următoare perioadă. Investiția ne oferă premisele dezvoltării mai rapide a produsului și permite accelerarea prezenței platformei în mai multe piețe”, spune Dan Mărculescu, fondator și CEO Footprints For Retail.