Raiffeisen Bank România anunță că, din 8 aprilie, pentru operațiunile de schimb valutar efectuate în Smart Hour, va aplica o limită lunară de 10.000 euro (sau echivalent).
Totalul tranzacțiilor de schimb valutar în Smart Hour efectuate în decursul unei luni calendaristice nu poate depăși 10.000 euro (sau echivalent). În afara intervalului Smart Hour sau dacă limita de 10.000 euro (sau echivalent) este atinsă, în ecranul aplicației se va afișa cursul de schimb valutar aplicabil tranzacției și clientul va putea alege, dacă dorește sau nu, să efectueze și să confirme schimbul valutar la cursul afișat.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În 2019, Raiffesien Bank a introdus în România Smart Hour, o ofertă în cadrul căruia clienții pot timp de o oră pe zi, de luni până vineri, să beneficieze de schimb valutar la cursul BNR, în cadrul unor eforturi de a-și promova noile aplicații de mobile banking și internet banking, respectiv Smart Mobile și Raiffeisen Online.
Raiffeisen Bank a înregistrat anul trecut în România un profit de 1,7 miliarde lei (+39%), activele totale depășind pragul de 70 miliarde lei, în creștere cu 13% față de anul anterior.
Veniturile totale au înregistrat o creștere cu 16% în 2023 față de 2022, atingând nivelul de 3,7 miliarde lei, în timp ce cheltuielile operaționale au crescut cu 10%.
CITEȘTE ȘI Nvidia, care a ajuns cea mai tranzacționată acțiune pe Wall Street, confirmă așteptările cu un raport fulminant - anunță venituri recordSoldul de credite nete depășește 40,7 miliarde lei, în creștere cu 3% an la an, în principal din segmentele de clienți persoane juridice.
În medie, pe parcursul anului 2023, peste 40% dintre creditele ipotecare acordate persoanelor fizice au fost credite ”verzi”.
Împrumuturile acordate corporațiilor au crescut cu 8% an la an, în timp ce creditele pentru IMM au crescut cu 7%.Depozitele de la clientelă au crescut cu 10% la 54 de miliarde de lei.
Rata de adecvare a capitalului se situează la 21,4%, peste nivelul minim solicitat de BNR de 17,4%. Expunerile neperformante s-au menținut la niveluri scăzute, de 1,6 %, iar poziția de lichiditate (indicatorul de acoperire a necesarului de lichiditate, LCR) s-a situat la un nivel confortabil (267%), peste cerințele minime regulatorii (100%).
Banca raportează și o creștere de patru ori a numărului de conturi deschise prin aplicația digitală și o creștere de două ori a creditelor de consum acordate prin intermediul aplicației mobile.
Plățile cu cardurile Raiffeisen au crescut cu 15%, iar numărul de tranzacții din e-commerce a crescut cu 30% și cu 22% la nivel de volume.
Google Pay, lansat în aprilie 2023, are deja peste 100.000 de clienți, cu o creștere trimestrială a volumelor tranzacționate de 60%.
Față de anul 2022, tranzacționarea prin portofelele digitale a crescut cu peste 60% atât ca volum de tranzacționare, cât și ca valoare a tranzacțiilor, iar numărul clienților care folosesc această metodă de plată a crescut cu 36%.
Raiffeisen are peste 2,2 milioane de clienți în România, 4.800 de angajați în 284 de unități, 1.131 ATM-uri & MFM-uri și peste 27.800 POS-uri.