Visual Fan (ALW) a realizat în primele 3 trimestre venituri din exploatare individuale de 144,64 milioane lei, cu 182,39% mai mari decât cele de 51,22 milioane lei din perioada similară a anului trecut.
De asemenea, cheltuielile de exploatare au urcat cu 174,32%, la 133,76 milioane lei, de la 48,76 milioane lei.
În același interval de raportare, rezultatul net s-a majorat de peste 4 ori, la 8,97 milioane lei, de la 2,18 milioane lei.
La S1, câștigul net era de 5,80 milioane lei.
„Rezultatele obținute confirmă soliditatea direcției alese în ultimii ani și demonstrează că strategia noastră de dezvoltare – bazată pe diversificare, scalare și disciplină financiară – generează valoare reală și sustenabilă”, spune CEO-ul Lucian Peticilă, care deține 82,26% din acțiuni.
„Aceste rezultate nu sunt legate de un singur proiect sau de o oportunitate punctuală, ci reflectă eforturile depuse de întreaga echipa, precum și eficiența tuturor liniilor noastre de business și efectele unei strategii urmărite cu consecvență.”
La 30 septembrie, Visual Fan avea un activ total de 186,43 milioane lei, în creștere cu 69,48% față de cele de 110,00 milioane lei de la sfârșitul trimestrului 3 al anului trecut.
În aceeași perioadă, datoriile totale s-au triplat la 99,24 milioane lei, de la 32,85 milioane lei.
Visual Fan s-a listat în anul 2021 pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare AeRO, unde, la ultimul preț de închidere al titlurilor sale de 20,40 lei/acțiune, capitalizarea bursieră a firmei se ridică la 137,08 milioane lei (26,91 milioane euro).















