Deși și-a redus drastic încasările în primele 3 luni ale acestui an, distribuitorul de profile din aluminiu Alumil Rom Industry a avut pierderi atenuate față de perioada similară a anului trecut.
Alumil Rom Industry (ALU) a realizat în primul trimestru venituri din vânzări de 12,49 milioane lei, cu 41,52% mai mici decât cele de 21,36 milioane lei de la T1 2018. Marja brută a fost de 3,90 milioane lei. Furnizorul de profile din aluminiu pentru grupul elen Alumil Miloas a raportat, astfel, o pierdere de aproape 594.000 de lei, în scădere cu 43,43% față de 1,05 milioane lei în primele 3 luni ale anului trecut.
Alumil avea la 31 martie active totale de 64,80 milioane lei, în scădere cu 5,15% față de cele de 68,32 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În același interval de raportare, datoriile totale curente s-au redus cu 25,27%, la 6,89 milioane lei, de la 9,22 milioane lei, iar datoriile pe termen lung s-au diminuat cu 7,74%, la 7,03 milioane lei, de la 7,62 milioane lei.
Alumil Rom Industry, companie controlată de Alumil Miloas în proporție de 55,90%, îl are ca alt acționar major pe directorul general Michail Sotiriou, cu o participație de 23,95%. La ultimul preț de închidere de la Bursa de Valori București, de 0,6980 lei/acțiune, capitalizarea de piață a societății se ridică la 21,81 milioane lei (4,58 milioane euro).