Life is Hard păstrează dinamica bună de la S1 și raportează pentru primele 3 trimestre o majorare a cifrei de afaceri de 15,53%, la 18,45 milioane lei, de la 15,97 milioane lei în intervalul correspondent din 2021. În același timp, câștigul pretaxare EBITDA s-a majorat cu 30,16%, la 2,78 milioane lei, de la 2,14 milioane lei.
Life is Hard (LIH) a realizat la 9 luni venituri operaționale de 21,75 milioane lei, cu 25,04% mai mari decât cele de 17,39 milioane lei din perioada similară a anului trecut. „Strategia noastră de creștere a avut impact pozitiv asupra tuturor rezultatelor companiei – de la performanța financiară încreștere cu doi digiți, până la trecerea la un nivel scăzut de expunere la risc din trimestrul 3”, spune compania în raportarea trimestrială
În același interval de raportare, cheltuielile de exploatare au urcat cu 23,75%, la 19,72 milioane lei, de la 15,94 milioane lei. Astfel, firma a obținut un profit net de 4,34 milioane lei, în creștere cu 55,11% comparativ cu cel de 2,80 milioane lei din primele 3 trimestre ale anului trecut.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La data de 30 septembrie, activele totale erau de 65,60 milioane lei, în urcare cu 10,37% comparativ cu cele de 59,44 milioane lei de la 1 ianuarie 2022. “Suntem în plin proces de construcție accelerată a noului 24broker, unde integrăm elemente importante de inteligență artificială și competențe de care industria de asigurări are mare nevoie ca să crească, și o facem atât din resurse proprii, cât și din fonduri europene”, spune raportarea către investitori.
În aceeași perioadă, datoriile totale au fost tăiate cu 19,33%, la 23,80 milioane lei, de la 29,50 milioane lei. Life is Hard este listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București de la finalul anului 2015 și la ultimul preț de piață de 3,2100 lei/acțiune are o capitalizare bursieră de 49,18 milioane lei (10,05 milioane euro).