Compania care operează în România restaurantele KFC și-a sporit în primele 3 luni câștigul pretaxare EBITDA cu 69,13%, la 39,78 milioane lei, de la 23,52 milioane lei în exercițiul financiar precedent.
Sphera Franchise Group (SFG), societatea care operează în România lanțurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell, a realizat în primul trimestru venituri din restaurante de 365,92 milioane lei, în creștere cu 9,21% față de cele de 335,06 milioane lei din perioada similară a anului trecut. Ponderea este deținută de restaurantele KFC, unde vânzările s-au ridicat la 317,60 milioane lei, unde dinamică a fost de 11,80%.
În același interval de raportare, cheltuielile în restaurante au urcat cu 4,67%, la 322,08 milioane lei, de la 307,70 milioane lei, iar cheltuielile generale și administrative au avansat cu 5,13%, la 15,76 milioane lei, de la 14,99 milioane lei.
CITEȘTE ȘI Grupul Bittnet începe anul pe pierdere. Promite rezultate de la contractele semnate în prima parte a acestui anÎn aceste condiții, Sphera a obținut un profit aferent perioadei de 21,45 milioane lei, de 3 ori mai mare decât cel de 7,34 milioane lei de la T1 2023. Compania înregistrează o revenire după ce anul trecut a închis 13 restaurante Pizza Hut și a suspendat temporar a activitatea KFC de la unitatea din Piața Romană.
Activele totale ale Sphera erau la data de 31 martie de 699,89 milioane lei, în scădere cu 0,27% față de cele de 701,31 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În aceeași perioadă, datoriile totale au fost reduse cu 4,34%, la 534,44 milioane lei, de la 558,70 milioane lei. La ultimul preț de pe bursă, de 34,50 lei/acțiune, capitalizarea de piață a companiei se ridică la 1,34 miliarde lei (268,87 milioane euro).