Cu o creștere apropiată atât pe segmentul de servicii fixe, cât și pentru servici mobile, Digi și-a ameliorat profitabilitatea în primele 3 luni ale acestui an.
Cum se poate menține și dezvolta pe piață un brand românesc va fi explicat la Videoconferința Profit.ro - Branduri românești - Made in Romania post criză
Evenimentul, organizat împreună cu Lensa și Grupul Nordis, este programat pentru 23 mai, urmând să fie transmis în direct și la PROFIT NEWS TV
DETALII AICI
Digi Communications (DIGI) a realizat în primul trimestru venituri totale de 360,6 milioane euro, cu 21,0%% mai mari decât cele de 297,9 milioane euro din perioada similară a anului trecut. Afacerile pe România ale companiei care deține operatorul RCS&RDS au urcat cu 13,2%, la 244,0 milioane euro, de la 215,4 milioane euro, iar veniturile din Spania au avut o dinamică încă și mai bună, de 42,2%, la 110,8 milioane euro, de la 77,9 milioane euro.
Business-ul de servicii fixe a crescut cu 15,8%, la 170,8 milioane euro, de la 147,5 milioane euro la T1 2021, iar afacerile pe segmentul de servicii mobile s-au majorat cu 16,2%, la 142,9 milioane euro, de la 123,0 milioane euro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În același interval de raportare, cheltuielile operaționale totale au avansat cu 23,3%, la 317,3 milioane euro, de la 257,3 milioane euro.
Astfel,compania a obținut un rezultat al perioadei de 27,0 milioane euro, cu 15,1% mai mare decât cel de 23,3 milioane euro din primele 3 luni ale anului trecut.
Digi Communications, înregistrată în jurisdicție olandeză, s-a listat la Bursa de Valori București în primăvara anului 2017 și la ultimul preț de închidere de 40,20 lei/acțiune are o capitalizare bursieră de 4,02 miliarde lei (812,63 milioane euro).