Compania 2Performant Network, cu activitate în domeniul marketing-ului afiliat, a realizat în primele 3 luni ale anului un câștig pretaxare EBITDA de aproximativ 603.000 de lei, față de indicatorul negativ de 1,08 milioane lei din exercițiul financiar precedent.
Listată la sfârșitul anului 2020, firma 2Performant Network raportează pentru primul trimestru venituri din exploatare 14,90 milioane lei, în creștere cu 27,57% față de cea de 13,13 milioane lei din perioada similară a anului trecut. Este o performanță obținută în contextul intermedierii unor vânzări de 31,54 milioane euro.
„Rezultatele operaționale nu au creșterile cu care ne-am obișnuit, dar reflectă atât dinamica pieței locale cât și focusul pe care l-am pus în ultimul an pe îmbunătățirea indicatorilor care contează”, spune în mesajul către investitori din raportarea trimestrială CEO-ul Dorin Boerescu.
CITEȘTE ȘI SIPEX Company își majorează afacerile trimestriale cu aproape 10%, dar începe anul pe pierdereCheltuielile de exploatare s-au majorat cu 14,00%, la 14,97 milioane lei, de la 13,13 milioane lei. Astfel, compania afișează un rezultat negativ de aproximativ 24.000 de lei, pierdere redusă însă față de cea de 1,47 milioane lei de la T1 2023. Pe întreg anul trecut, compania a obținut un profit net de aproximativ
La 31 martie, 2Performant Network avea active totale de 19,34 milioane lei, cu 41,31% mai mari decât cele de 13,13 milioane lei de la sfârșitul primului trimestru al anului trecut. În aceeași perioadă, datoriile curente au urcat cu 70,17%, la 7,49 milioane lei, de la 4,28 milioane lei.
Companie unde directorul general Dorin Boerescu deține o treime din acțiuni, 2Performant Newtwork s-a listat în decembrie 2020 pe piața AeRO unde, la ultimul preț de închidere de 2,5100 lei/acțiune are o capitalizare de piață de 32,71 milioane lei (6,57 miliaone euro).