Cris-Tim Family Holding (CFH) a realizat în primele 9 luni venituri din contractele cu clienții de 853,07 milioane lei, în creștere cu 2,97%, față de cele de 829,27 milioane lei din exercițiul financiar precedent.
Este o performanță obținută în contextul unor vânzări de 752,46 milioane lei pe mezeluri și de 89,15 milioane lei pentru așa-numitul segment “ready mills”.
Marca de bază Cris-Tim a avut o contribuție de 539,5 milioane lei, urmată de brandul Matache Măcelaru, cu 98,7 milioane lei. În intervalul amintit, cheltuielile operaționale au avansat cu 1,08%, la 729,97 milioane lei, de la 722,16 milioane lei.
Astfel, compania a obținut un profit net de 82,59 milioane lei, cu 30,43% mai mare decât cel de 63,32 milioane lei din primele 3 trimestre ale anului 2024. Este o dinamică anticipată de Profit.ro încă din a 2-a zi a perioadei de subscriere care a preluat surse din piață care se așteptau la o păstrare a ritmului din prima jumătate a anului care să aducă indicatorul P/E, ce raportează prețul de la câștigul companiei, mai aproape de nivelul de 14, ajurnat la estimarea pe întreg anul 2025, decât cea de 16 care reflecta strict ultima performanță auditată din 2024.
La 30 septembrie, activele totale ale Cris-Tim se ridicau la 855,02 milioane lei, fiind cu 19,16% mai mari decât cele de 717,51 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În aceeași perioadă, datoriile totale au urcat cu 18,68%, la 571,08 milioane lei, de la 481,17 milioane lei.
Compania, unde familia fondatorului Radu Timiș păstrează controlul, a derulat în a 2-a parte a lunii octombrie o ofertă publică de listare care s-a ridicat la 454,34 milioane lei (89,19 milioane euro) și care a avut o suprasubscriere, în principal pe tranșa de retail.
În cadrul operațiunii de piață au intrat în acționariat Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) și fondurile de pensii administrate NN, care sunt cel mai mare investitor de portofoliu, cu dețineri agregate de 8,16% din titluri.
Titlurile societății au intrat la tranzacționare, miercuri, la prețuri superioare celui de 16,50 lei/acțiune al exercițiului primar, volumele agregate din primele 3 ședințe în ringul de la BVB fiind de 37,15 milioane lei. Ultima cotație de închidere, de 17,72 lei/acțiune, conferă producătorului celebrului “salam săsesc” o capitalizare bursieră de 1,43 miliarde lei (280,18 milioane euro).















