Compania care operează în România restaurantele KFC și-a majorat în primele 6 luni câștigul pretaxare EBITDA cu 146,58%, la 52,35 milioane lei, de la 21,23 milioane lei în exercițiul financiar precedent.
Cei mai importanți experți în domeniu vor participa la Maratonul Vinului, programat să fie organizat de PROFIT NEWS TV pe 31 august, cu sprijinul Un Vin pe Zi
Sphera Franchise Group (SFG), societatea care operează în România lanțurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell, a realizat în primul semestru venituri din restaurante de 695,58 milioane lei, în creștere cu 14,79% față de cele de 606,02 milioane lei din perioada similară a anului trecut. Business-ul din România repreztintă 600,48 milioane lei din aceste vânzări, operațiunile din Italia se ridică la echivalentul a 85,31 milioane lei și 9,78 milioane lei îl reprezintă portul din Republica Moldova
Compania a mai deschis în prima jumătate a anului 4 restaurante noi, 2 din aceste unități fiind lansate în colaborare cu Rompetrol.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În același interval de raportare, cheltuielile în restaurante au urcat cu 9,19%, la 634,97 milioane lei, de la 581,54 milioane lei, iar cheltuielile generale și administrative au avansat cu 14,45%, la 30,26 milioane lei, de la 26,44 milioane lei. În aceste condiții, Sphera a obținut un profit net de 19,41 milioane lei, față de pierderea de 8,70 milioane lei de la S1 2022. La T1, câștigul net era de 7,34 milioane lei.
Activele totale ale Sphera erau la data de 30 iunie de 694,94 milioane lei, în scădere cu 1,55% față de cele de 705,88 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În aceeași perioadă, datoriile totale au fost reduse cu 4,61%, la 562,31 milioane lei, de la 589,52 milioane lei. La ultimul preț de pe bursă, de 20,00 lei/acțiune, capitalizarea de piață a companiei se ridică la 775,98 milioane lei (156,85 milioane euro).