Burberry încearcă să recâștige interesul cumpărătorilor și să își îmbunătățească vânzările în scădere, concentrându-se pe designuri de patrimoniu și piese de colecție în cadrul unui plan strategic numit ”Burberry Forward”, dezvăluit joi, care a urcat acțiunile cu peste 18%, transmite CNBC.
Planul are scopul de a reconecta brandul cu esența sa originală și de a adopta o abordare mai selectivă asupra produselor, punând accent pe paltoanele și eșarfele iconice ale mărcii.

După anunțul restructurării, acțiunile Burberry au crescut cu peste 22% și au închis cu un avans de peste 18%, marcând cea mai mare creștere zilnică înregistrată vreodată, scrie News.ro.
CEO-ul Joshua Schulman, aflat la conducerea companiei din iulie, a subliniat necesitatea de a corecta rapid direcția și de a repoziționa Burberry pentru o creștere profitabilă și sustenabilă.
Planurile de relansare au fost prezentate în același timp cu rezultatele intermediare pe 2024, care au arătat o scădere de 20% a vânzărilor pentru al doilea trimestru consecutiv.
În timp ce sectorul de lux înregistrează o încetinire, Schulman consideră că Burberry poate reveni în prim-plan prin punerea accentului pe autenticitate și designuri britanice de tradiție.