Netflix pregătește o nouă emisiune de obligațiuni, în valoare de aproximativ 1 miliard de dolari, fonduri ce vor fi folosite, printre altele, pentru cumpărarea și producția de conținut, cheltuieli de capital, precum și pentru finanțarea unor eventuale tranzacții strategice, potrivit unui anunț al companiei americane.
Majoritatea conținutului pentru 2020 și 2021 a fost deja filmat și este în etapa de post-producție, realizată de la distanță, a afirmat Ted Sarandos, director de conținut, citat de Reuters.
Netflix este una dintre puținele companii care beneficiază de pe urma pandemiei și a atras, în primul trimestru, 15,8 milioane de noi abonați (+22% în ritm anual), de peste două ori mai mult decât estima. Astfel, Netflix a ajuns la 182 de milioane de abonați în întreaga lume.
Potrivit datelor Bloomberg, datoriile Netflix au crescut crescut constant din 2009, când compania americană a ieșit pentru prima dată pe piețe, ajungând la peste 14 miliarde de dolari.
Cea mai recentă emisiune de obligațiuni a Netflix, în valoare de 2 miliarde de dolari, a avut loc în urmă cu câteva luni.