Clienții afectați de pandemia COVID 19 cu contracte de leasing la compania specializată din grupul Raiffeisen pot cere o perioadă de grație de până la 3 luni pentru plata capitalului, plus 3 luni de prelungire a perioadei contractului de leasing.
„Discutăm cu fiecare client din domeniile de activitate afectate pentru a înțelege situația cu care se confruntă și stabilim împreună în ce manieră îi putem sprijini”, spune Bob De Man, CEO Raiffeisen Leasing.
Compania roagă clienții să utilizeze cu prioritate serviciul de semnătură electronică, pus la dispoziția lor din 2019. Acesta permite generarea unei semnături electronice calificate cu valoare legală și care are efectul juridic echivalent al unei semnaturi olografe.
Procedura se realizează integral online, făra hârtie, pe o platforma securizată și certificată și durează în jur de două minute.
CITEȘTE ȘI Mega Image anunță - schimbă programul de funcționareO altă recomandare, făcută și de banca grupului, este utilizarea aplicațiilor de mobile și online banking în această perioadă, deplasarea în agenții doar în cazuri de maximă necesitate și cu păstrarea distanței față de alte persoane.