Banca Comercială Română recomandă clienților să folosească serviciile bancare respectând cu strictețe, în această perioadă, regulile de igienă și de prevenire a răspândirii virusurilor. Cei care au călătorit în țări sau zone afectate de coronavirus ar trebui să evite deplasările în agențiile bancare.
Clienții care au nevoie să intre în agenții trebuie să evite aglomerarea unităților. Respectați regulile afișate la intrarea în unități, mai ales cu privire la numărul de persoane care pot fi deservite în același timp, precum și indicațiile personalului, spune banca.
Față de alte persoane din unitate, clienți sau angajați, trebuie păstrată o distanță sigură, de cel puțin 1,5 metri. În agenție, ca și în rest în spațiul public, ar trebui să se renunțe și la obiceiuri de contact fizic cu alte persoane cum ar fi: strângerea mâinilor, îmbrățisările, sărutul obrajilor sau al mâinilor;
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Dacă au atins hârtii, contracte, bancomate, clanțe, mânere, balustrade, bare de sprijin sau altele, clienților li se recomandă să se spele pe mâini cel puțin 20 de secunde și să utilizeze cât mai des substanțe dezinfectante.
Cardurile bancare, telefonul mobil, cartea de identitate și alte lucruri folosite î spațiul public trebuie dezinfectate periodic
Banca recomandă clienilor să folosească acum, mai mult decât oricând, serviciile digitale bancare. BCR oferă, prin George, toate serviciile bancare curente, 100% online: deschidere de cont curent cu card atașat, ce poate fi trimis la domiciliu, credit online de nevoi personale, refinanțare online pentru alte credite, management carduri, asigurări, plată facturi, asset-management.
Acesta permite acces 24/7 la propriile resurse financiare, aplicația fiind accesibilă de pe orice calculator, smartphone și tabletă.
Clienții ar trebui să folosească resursele alternative de verificare și gestionare a serviciilor și produselor, banca fiind disponibilă non-stop la ContactCenter BCR (, apelând *2227 de pe orice telefon mobil din orice rețea națională sau +4 021.407.42.00 pentru apeluri internaționale). Telefonic poate fi verificat non stop contul curent și se poate obține asistență de urgeță pentru carduri și în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking, plus informații despre produse și servicii.
“Folosiți mijloacele moderne de plată contactless, în special în transportul public. La metrou, de exemplu, puteți să intrați fără să atingeți nimic, după ce am finalizat recent, împreună cu Metrorex, implementarea noii soluții de plată cu cardul contactless, dar și cu dispozitivele ce permit plata NFC (telefoane, ceasuri inteligente)”, spune banca.
Astfel, în toate cele 53 de stații de metrou din București, din care 43 cu acces modernizat și 10 stații cu acces prin turnichete, plata cu cardurile contactless Mastercard/VISA este posibilă pentru orice posesor de card, indiferent de banca emitentă, fără niciun comision. O soluție similară de plată direct în mijloacele de transport a fost introdusă de BCR în alte 12 orașe din țară: Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Sibiu, Oradea, Pitești, Ploiești, Buzău, Baia Mare, Râmnicu-Valcea, Resița și Sighișoara.
Rețeaua BCR extinsă de automate bancare, cea mai mare din țară, este monitorizată permanent, pentru a asigura alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) și a mașinilor multifuncționale (MFM) ce vor fi permanent la dispoziția clienților, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, mai arată banca.