Banca Transilvania a ajuns pe locul 3 ca forță a brandurilor bancare globale. Unde se află BCR și BRD

Banca Transilvania a ajuns pe locul 3 ca forță a brandurilor bancare globale. Unde se află BCR și BRD
scris 6 mar 2024
Banca Transilvania a ajuns pe locul 3 (de pe poziția 7 anterior) ca forță a brandurilor bancare, în Topul brandurilor bancare din lume în 2024, conform analizei Profit.ro.
 
Urmărește-ne și pe Google News
Banca a urcat 4 poziții în clasament și deține acum un scor de 92,3 puncte din 100 în ceea ce privește indicele de putere a brandului (BSI).
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
ULTIMA ORĂ Guvernul vrea să ia și anul acesta aproape tot profitul companiilor de stat CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Guvernul vrea să ia și anul acesta aproape tot profitul companiilor de stat

Banca Transilvania a urcat, de asemenea, 44 de locuri în clasamentul general al brandurilor globale, până pe locul 252, crescându-și valoarea de brand cu 34%, până la 686,5 milioane de dolari. 

Forța brandului se referă la performanța și eficiența unui brand în raport cu concurenții săi, fiind diferită de valoarea efectivă a unui brand. 

Pe lângă calcularea valorii unui brand, Brand Finance stabilește, de asemenea, această forță relativă a brandurilor prin intermediul unei liste de indicatori care evaluează investițiile în marketing, activul net și performanța afacerii. Practic, sunt surprinse adaptabilitatea și performanța unui brand, precum și modul în care acesta adoptă strategii superioară competitorilor pentru a crește și a se promova.

Datele sunt incluse într-nou raport al Brand Finance, cea mai importantă companie de consultanță în evaluarea brandurilor din lume. 

"În vremuri economice turbulente, Banca Transilvania și-a consolidat poziția de forță în regiune. Acest lucru este evidențiat de saltul său excepțional în ediția din acest an a clasamentului Brand Finance Banking 500, în care Banca Transilvania este acum desemnată al 3-lea cel mai puternic brand bancar la nivel global. Pe lângă îmbunătățirea calității ofertelor sale de servicii și sporirea satisfacției în rândul bazei sale de clienți în creștere rapidă, parcursul brandului spre transformare digitală dovedește capacitatea sa de a se adapta și de a prospera într-un peisaj în continuă evoluție, ceea ce a fost parte integrantă a creșterii puterii brandului", a comentat Mihai Bogdan, Managing Director, Brand Finance Romania.
 
Luna trecută, Banca Transilvania a semnat pentru achiziția OTP Bank România și a subsidiarelor ei din România. Finalizarea tranzacției este estimată în câteva luni, după primirea aprobărilor autorităților, iar prețul total al tranzacției care urmează să fie plătit de BT este de 347,5 milioane de euro. OTP Bank România are 2,64% cotă de piață, peste 440.000 de clienți, 1.800 de angajați și aproape 100 de sucursale.
După mulți ani de discuții și tatonări, a apărut și documentul: Preluarea de către BNR a protecției consumatorilor de servicii financiare de la ANPC CITEȘTE ȘI După mulți ani de discuții și tatonări, a apărut și documentul: Preluarea de către BNR a protecției consumatorilor de servicii financiare de la ANPC

În plus, băncile românești BRD și BCR intră și ele în clasamentul din acest an, deși cu evoluții opuse; în timp ce BRD coboară 6 poziții, ajungând pe locul 463 (valoare de brand de 224 milioane de dolari), BCR urcă 20 de locuri, până pe 466, cu o valoare a brandului de 222 milioane de dolari, crescându-și indicele de putere a brandului cu 2,7%.

În general, valoarea combinată a primelor 500 cele mai valoroase branduri bancare din lume a atins un nivel record de 1.440 de miliarde de dolari, aproape dublu față de acum 10 ani.
viewscnt
Afla mai multe despre
banca transilvania
bcr
brd
brand finance