Poșta Română este interesată de piața RCA și analizează metoda prin care să intre pe această nișă, anunță Valentin Ștefan, CEO-ul companiei.
"În decembrie, Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene ne-a cerut o ofertă pentru un anumit proiect. Am scris niște date tehnice, ca la sfârșitul anului, în decembrie, să spună - vrem să lucrăm cu voi, că aveți cea mai bună infrastructură, vrem să livrăm prin voi aceste carduri de energie.
Odată planul făcut pentru o creștere de 10%, ne dăm seama că a venit alt contract pe care trebuie să-l prioritizăm. Acum, că am stabilizat acest contract, mi-am dat seama că statul român ne cere alt lucru.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Avem această problemă a RCA-urilor, ni s-a spus și, evident, suntem interesați, că este totuși un business, dar trebuie acum să ne gândim cum facem să intrăm în această direcție. Miza Poștei nu este neapărat profitabilitatea companiei în acest moment, deși evident trebuie să facem bani, să ne plătim salariile și să mergem mai departe, ci este mai degrabă de a rezolva aceste probleme fundamentale ale României pe de o parte și, pe de altă parte, modernizarea companiei", a declarat CEO-ul.
"Noi, la Poșta Română, suntem într-o căutare perspectivă de identitate. Nu prea știm ce suntem: companie de curierat, servicii financiare, rolul de modernizare a României, dar suntem pe un trend bun. Cred că principala problemă este că dăm statului peste 100 de milioane de euro în fiecare an și simțim că nu primim suficient înapoi. Mi-aș fi dorit să văd o debirocratizare a activității noastre, o modalitate prin care statul român să-și ia informații necesare și să rezolve acele probleme fundamentale pe care le are, fără să intervină prea mult în activitatea noastră comercială", a adăugat acesta.
Cu afaceri de peste 1 miliard de lei anual, Poșta Română are peste 24.000 salariați și o rețea teritorială de aproximativ 5.600 de unități.
Compania este controlată de Ministerul Cercetării – 93,52% și Fondul Proprietatea – 6,48%.