Startup-ul românesc de insurtech XIGA, în parteneriat cu furnizorul de echipamente fiscale Danubius Exim și LIFE IS HARD, lansează un proiect de facilitare a accesului la asigurări prin intermediul casei de marcat DATECS BlueCash-50, distribuită de Danubius.
În prima etapă a proiectului pilot, clienții pot achiziționa asigurări RCA de la magazine de proximitate dotate cu acest dispozitiv, urmând ca alte tipuri de asigurări și locații comerciale să fie introduse în program.
Clienții vor fi asistați de personalul din locațiile comerciale, iar plata se va face cu cardul direct la terminalul DATECS BlueCash-50,
Cum funcționează soluția
- Personalul din locație introduce datele mașinii și cele personale în aplicația XIGA de pe terminalul DATECS BlueCash-50
- Clientul primește oferte de la mai multe companii de asigurare pe ecranul aceluiași terminal
- Alege oferta care i se potrivește cel mai bine
- Confirmă acceptarea ofertei.
- Plătește cu cardul valoarea poliței de asigurare
- Poliția este ulterior primită pe adresa de email furnizată, conform cerințelor legale.
În aprilie, XIGA a lansat o campanie de asigurări RCA embedded pe platforma TikTok, în parteneriat cu Tudor Bratu, creator de conținut automotive.
XIGA este un startup insurtech care propune conceptul embedded insurance în Europa Centrală și de Est și în care LIFE IS HARD are o cotă de participare de 10%, prin LIH Ventures.
LIFE IS HARD SA este prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo, segmentul Premium, iar din 2021 face parte din indicele BET AeRO.