Groupama Asigurări introduce serviciul de autoconstatare pentru persoanele juridice

Groupama Asigurări introduce serviciul de autoconstatare pentru persoanele juridice
scris 28 aug 2018

Groupama Romania, subsidiara grupului francez Groupama și unul dintre primii jucători locali, a lansat serviciul de autoconstatare a daunelor pentru persoanele juridice.

Companiile care ȋncheie o asigurare de Incendiu și Alte Calamități sau o asigurare a Afacerilor Mici și Mijlocii beneficiază de facilitatea de autoconstatare, ȋn valoare maximă de 10.000 lei. 

Urmărește-ne și pe Google News

Serviciul de autoconstatare a fost anterior introdus de Groupama Asigurări pentru persoanele fizice care încheie o asigurare a Locuinței cu Extra Acoperiri, fiind un instrument larg folosit de clienți și devenind un exemplu de bună practică. 

Vienna Insurance Group a înregistrat un avans de 3,6% al primelor subscrise în primul semestru, la 5,15 miliarde euro CITEȘTE ȘI Vienna Insurance Group a înregistrat un avans de 3,6% al primelor subscrise în primul semestru, la 5,15 miliarde euro

Procedura implică următorii pași: clienții fotografiază paguba și sună la Alo Groupama, ulterior discută cu un inspector care estimează dauna, pe baza descrierii prin telefon. Dacă dauna se încadrează în limita de 10.000 lei, clienții primesc pe email instrucțiunile și lista documentelor necesare, după care revin, tot pe email, cu acestea completate și însoțite de fotografii. Ulterior, clienții primesc devizul și propunerea de despăgubire și își trimit acordul, prin declarația de acceptare a despăgubirii. În interval de până la 72 de ore de la depunerea declarației, clienții primesc suma aprobată.

viewscnt
Afla mai multe despre
groupama
autoconstatare