Amazon își dezvoltă afacerile pe piața asigurărilor din produse din Europa, potrivit anunțurilor recente de angajare publicate de companie în ultima perioadă, analiștii considerând că ar putea fi începutul unor ambiții mai mari ale companiei în acest domeniu, spre îngrijorarea asigurătorilor tradiționali, transmite Reuters, preluată de News.ro.
Amazon Protect, care oferă extinderea perioadelor de garanție oferite de producători pentru produse ca telefoanele mobile sau mașinile de spălat cumpărate pe site-ul Amazon, s-a lansat în Europa în 2016, fiind singura afacere de asigurări a grupului american la nivel mondial.
Anunțurile de recente de angajări ale diviziei europene de asigurări de produse a companiei descriu ”lansarea unei noi afaceri” și ”crearea unei noi palete de servicii”.
”Este un semn sigur că piața britanică a asigurărilor va fi perturbată”, a declarat Patricia Davies, analist în domeniul serviciilor financiare la firma de analiză a datelor GlobalData.
CITEȘTE ȘI Lazea (BNR), pentru AGERPRES: Trecerea la impozitarea progresivă va forța economia României să devină competitivă prin calitateUn purtător de cuvând al diviziei britanice a Amazon a refuzat să comenteze.
Companiile de asigurări tradiționale sunt îngrijorate că Amazon și alte companii de comerț electronic vor intra pe teritoriul lor și caută să se asocieze cu ele.
Amazon Protect s-a lansat în Marea Britanie în aprilie 2016 și s-a extins rapid pe principalele piețe europene ale grupului Amazon, Franța, Germania, Italia și Spania.
Polițele de asigurări vândute de Amazon Protect clienților extind perioadele de garanție de doi ani oferite de fabricanții de produse cu până la cinci ani, pentru daune accidentale, defecțiuni și furt.