Fashion House Group, parte a Liebrecht & wooD Group, a înregistrat cele mai bune rezultate ale sale din ultimii șapte ani pentru Fashion House Outlet Centre București, după ce vânzările de retail au urcat cu 10%.
Rezultatele pozitive au venit ca urmare a îmbunătățirii ofertei de retail, cu opt noi deschideri de magazine și contracte de închiriere semnate.
În același timp, cheltuiala medie pe client a crescut cu 8% comparativ cu 2016, în timp ce traficul a înregistrat o majorare de două procente.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”2017 a adus un nouă performanță foarte bună, ceea ce demonstrează că consumatorul român devine tot mai conștient de raportul dintre cheltuielile sale și valoarea articolelor fashion pe care și le dorește. De aceea înregistrăm în fiecare an o majorare semnificativă a tuturor indicatorilor de afaceri și observăm cum cumpărătorii noștri se întorc tot mai satisfăcuți de oferta premium de articole din categoria fashion din cadrul Fashion House Outlet Centre București”, a declarat Brendon O’Reilly, Managing Director of Fashion House Group.
Anul trecut, branduri ca Levi’s, Motor Jeans, Casa Convenienza by Casa Magica, Solmar Outlet, Tina R, Exclusive VN Koton sau English Home au deschis magazine în Fashion House Outlet Centre București.
În perioada imediat următoare, marca americană de încălțăminte și articole vestimentare sportive și casual Under Armour, recent intrată în România, mișcare anunțată în premieră de Profit.ro, va deschide un magazin în Fashion House.
Fashion House Outlet Centre București s-a deschis în 2008 în cadrul parcului comercial West Park Retail și reprezintă primul centru comercial de tip outlet din România, fiind dezvoltat de către Fashione House Group, parte a dezvoltatorului imobiliar Liebrecht & wooD Group. Amplasat strategic lângă centura Bucureștiului, cu acces direct de pe autostrada A1, centrul comercial se află la o distanță de doar 30 de minute de mers cu mașina din centrul orașului. Fashion House Outlet Centre București are o suprafață închiriabilă de peste 15.500 de metri pătrați și o parcare amplă, cu 2.150 de locuri.
Mixul de chiriași ai proiectul include brand-uri precum: Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Collective, Mango, Kenvelo, Tom Tailor, Benvenuti, Il Passo, Ecco, Camel Active, Diesel, Lee Cooper, Guess, Napoleoni, TED’s Coffee, Lacoste & Gant sau Desigual.
Fashion House este cel mai mare dezvoltator și operator de outlet-uri din Europa Centrală și de Est și Rusia. Grupul a dezvoltat și gestionează 5 outlet-uri sub brand-ul Fashion House Outlet Centre în Polonia, România și Rusia – având o suprafață închiriabilă totală de circa 100,000 metri pătrrați.
Compania dezvoltă în prezent un nou outlet în St. Petersburg, Rusia.