SanoPass a atras peste 845.000 de euro pe platforma de equity crowdfunding SeedBlink

SanoPass a atras peste 845.000 de euro pe platforma de equity crowdfunding SeedBlink

Delia Iliasa, Managing Partner SanoPass.

scris 30 apr 2021

SanoPass, un startup fondat în primăvara anului 2019, care emite abonamente medicale de prevenție oferite de angajatori ca beneficii pentru angajați, a atras investiții totale de peste 845.000 de euro prin relistarea pe platforma de crowdfunding SeedBlink. După prima zi de la listare, compania a obținut de la investitori 300.000 de euro. În această rundă au participat circa 120 de investitori, Lead Investor fiind fondul Cleverage Venture Capital, care a contribuit cu 200.000 de euro.

Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii
Urmărește-ne și pe Google News

Luna trecută, firma a anunțat că revine pe SeedBlink, pentru a atrage acum încă 800.000 de euro, după ce listarea din urmă cu un an a fost suprasubscrisă în 1 oră.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Planurile SanoPass pentru acest an includ extinderea rețelei de clinici partenere, integrarea unor soluții de inteligență artificială, crearea unor soluții personalizate de nutriție și dezvoltarea unei rețele de săli de sport.

La finalul anului trecut, SanoPass asigura abonaților săi acces la o rețea de circa 850 de centre medicale.

Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III) CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)

„Am început anul cu planuri ambițioase, pe care acum suntem pregătiți să le punem în aplicare. Doar în ultima lună ne-am extins echipa, am adăugat în rețea 35 de noi locații și avem peste 1.000 de abonamente noi. Extinderea internațională se numără printre prioritățile noastre. Am făcut deja primii pași pentru a intra pe piața din Moldova și am dezvoltat SanoPass Diaspora pentru a oferi servicii de telemedicină românilor din afara țării”, a declarat Delia Iliasa, Managing Partner SanoPass.

Soluția Vodafone Smart Protect contribuie la securitatea afacerilor în lumea digitală, asigurând protecția dispozitivelor fixe și mobile împotriva amenințărilor cibernetice CITEȘTE ȘI Soluția Vodafone Smart Protect contribuie la securitatea afacerilor în lumea digitală, asigurând protecția dispozitivelor fixe și mobile împotriva amenințărilor cibernetice

În 2020, SanoPass a mai atras o investiție de tip equity de 400.000 de euro, oferind în schimb 20% din capital. Lead Investor a fost tot Cleverage Venture Capital, care s-a implicat alocând 150.0000 de euro. De asemenea, fondul Founders Bridge a participat cu o investiție de 150.000 de euro, iar un alt pachet de 100.000 de euro a fost strâns prin platforma SeedBlink.

Cleverage Venture Capital este un fond de investiții rezultat din asocierea antreprenorilor Wargha Enayati, fondator Regina Maria și președinte Enayati Group, Georgios Sofianos, antreprenor în industria de sănătate și CEO Sofmedica, Sergiu Neguț - business angel și co-fondator Fintech OS și Voicu Oprean, fondator AROBS Transilvania Software.

Aplicația SanoPass avea la finalul anului trecut circa 15.000 utilizatori, decontând servicii medicale în valoare de aproximativ 500.000 lei pentru clinicile partenere, în anul 2020. Abonamentele SanoPass conțin servicii de medicina muncii, consultații, investigații, analize medicale, stomatologie, nutriție, psihologie, fizioterapie, imagistică avansată și consiliere medicală telefonică.

viewscnt
Afla mai multe despre
sanopass
beneficii medicale