Cadrele medicale care luptă zilele acestea în prima linie pentru salvarea pacienților afectați de coronavirus sunt supuse unei pesiuni fizice și mentale enorme. De puterea medicilor și asistenților depinde sănătatea oamenilor tratați, iar consilierea psiho-emoțională devine importantă în astfel de momente. Pentru a putea oferi și un astfel de suport gratuit tuturor celor care au nevoie, Rețeaua de Sănătate Regina Maria și Atlas și-au reunit eforturile într-un proiect comun.
Astfel, Regina Maria a decis să susțină linia telefonică Atlas Help Line, un proiect social powered by Facem Bine, prin care personalul medical implicat în gestionarea cazurilor de COVID-19 primește suport psiho-emoțional gratuit 24/7, la numărul de telefon 031 630 2020.
Cu sprijinul companiei, liniei telefonice menționate i se adaugă ședințe online de consiliere gratuită prin echipa dedicată de peste 300 de specialiști verificați și licențiați Atlas, disponibili de asemenea non stop.
”Suntem profund îndatorați tuturor celor care în aceste zile duc o luptă supraomenească pentru ca noi să rămânem sănătoși. Presiunea fizică și mentală poate fi uriașă, de aceea am ales să ne alăturăm demersului ATLAS & Facem Bine și să suplimentăm suportul psiho-emoțional oferit telefonic cu ședinte online de consiliere gratuită, care sperăm să le facă lupta măcar un pic mai suportabilă”, declară Fady Chreih, CEO al Rețelei de sănătate Regina Maria.
CITEȘTE ȘI Rețeaua de sănătate Regina Maria își extinde capacitatea de procesare a testelor pentru COVID-19Serviciile de consiliere – telefonică și online, pot fi accesate de toți medicii din țară, precum și de asistentele sau infirmierele care în aceste zile își pun colegii și pacienții mai presus de propria lor stare de bine, fizică și mentală.
”Ne bucurăm că platforma noastră, utilizată deja de câțiva ani în beneficiul pacienților, vine acum și în ajutorul cadrelor medicale. În această perioadă, medicii, asistentele, infirmierele și întreg personalul medical din prima linie au cea mai mare nevoie de sprijinul nostru. Nu trebuie să luăm munca și dedicația lor ca atare, ci să vedem încercările la care sunt supuși în aceste zile, iar noi ne bucurăm că le putem fi alături chiar și cu o mică parte din tot ceea ce au nevoie”, afirmă Mihai Bran, medic primar psihiatru și co-fondator Atlas.
Pentru a accesa ședintele de consiliere online pe atlas.app, cadrele medicale trebuie să trimită un email la [email protected], unde li se vor transmite pașii pe care trebuie să îi parcurgă pentru a începe ședința cu un specialist Atlas. Pentru a beneficia de suport psiho-emoțional telefonic, pot apela gratuit numărul 031 630 2020.
CITEȘTE ȘI Rețeaua de sănătate Regina Maria lansează Clinica Virtuală, platformă de consultații medicale onlineTot în contextul generat de evoluția pandemiei COVID-19, Rețeaua Regina Maria și-a extins și capacitatea de prelucrare a testelor RT PCR pentru COVID-19, pe lângă Laboratorul Central, în laboratorul Genetic Center din București, parte a rețelei de sănătate, și, cel mai recent, a implicat și un al treilea laborator - Genetic Center din Cluj. Astfel, capacitatea totală a Rețelei ajunge la 860 de teste/ zi, cu ajutorul celor 16 specialiști de laborator, deservind instituții și spitale publice din mai multe județe ale țării.
Totodată, compania a lansat platforma online Clinica Virtuală, permițând abonaților să acceseze în continuare serviciile medicale de care au nevoie, fără a se mai deplasa în unitățile medicale. Consultațiile online sunt urmate de un raport medical complet care conține, după caz, și indicații de tratament acceptate în farmacii pentru procurarea rețetelor prescrise.
Serviciul a fost lansat cu peste 100 de medici disponibili, din specialități precum medicină internă, gastroenterologie, ORL, endocrinologie, pediatrie, dermatologie, psihologie pediatrică și consiliere nutriție, dar capacitatea va crește considerabil în perioada următoare, pe măsură ce mai mulți medici din Rețea își vor muta activitatea din cabinete în online.
Un sprijin special în această perioadă a fost gândit și implementat pentru clienții întreprinderi mici și mijlocii, categoria cea mai vulnerabilă în actuala criză. Acestora, Regina Maria le permite să amâne plata abonamentelor medicale cu 2 luni, pentru ca angajații să aibă în continuare acces la servicii medicale, chiar dacă firma se confruntă cu dificultăți.
Compania a lansat în premieră în România conceptul de abonamente corporate, în urmă cu 23 de ani. Mai recent, a dezvoltat și pachete medicale specializate pentru IMM și persoane fizice, gestionând în prezent un portofoliu de peste 600.000 de abonamente.
Rețeaua de sănătate Regina Maria este lider în calitatea serviciilor medicale din România și singurul operator care deține trei spitale cu acreditări internaționale. Cele opt acreditări deținute sunt, de altfel, o performanță unică în Europa Centrală și de Est. În ultimii 10 ani, a investit peste 100 de milioane de euro în dezvoltarea sistemului medical din țară, prin modernizarea sau deschiderea de noi locații, achiziția de aparatură performantă și pregătirea echipelor medicale.
Regina Maria are prezență proprie în 20 de județe și acoperire națională prin intermediul celor 290 de clinici partenere, fiind este singura companie de servicii medicale din România care a preluat în totalitate și a integrat cu succes peste 30 de alți jucători de pe piață. Reunește peste 6.000 de angajați și colaboratori în cele 64 de locații proprii din București și din țară, prin intermediul cărora oferă servicii complete de spitalizare și chirurgie, maternitate, policlinică, imagistică, laborator și stocare de celule stem, unui număr de peste 3.5 milioane de pacienți.