Bilanțul investițiilor realizate de rețeaua de sănătate Regina Maria în perioada 2010-2017 a ajuns la peste 70 de milioane de euro, cifră în care sunt incluse modernizările sau extinderea clinicilor deja existente, dotarea acestora cu aparatură medicală de ultimă generație, dar și deschiderea de noi unități.
Furnizorul medical privat are 37 de clinici proprii, peste 2 milioane de pacienți și mai mult de 400.000 de abonați corporate.
“Un procent semnificativ din sumele investite, anual, de către Regina Maria este susținut de veniturile obținute din abonamentele medicale. În 2016, segmentul corporate a reprezentat 30% din totalul cifrei noastre de afaceri de 91 de milioane de euro. După 21 de ani de abonamente medicale, putem afirma cu tărie că sistemul medical din România s-a dezvoltat direct proporțional cu cererea pentru aceste pachete de prevenție. Reinvestind constant veniturile obținute și din abonamente am putut să deschidem mai multe locații noi, să aducem aparatură modernă în locațiile din Rețea și să îi convingem pe medicii buni să rămână în țară. În prezent, în portofoliul Regina Maria sunt peste 400.000 de abonamente corporate, iar în 2017 ne propunem o creștere de 15% pe acest segment”, a declarat Fady Chreih, CEO al Rețelei Regina Maria.
În 2016, Regina Maria a înregistrat cea mai mare creștere a portofoliului de pachete medicale, de peste 20%, cu 10% peste valoarea bugetată.
CITEȘTE ȘI Mediul de afaceri cere amânarea impozitului pe gospodărie. O eventuală amânare a fost pusă în discuție și de Dragnea, în contextul dificultăților de implementare a noului sistemÎn prezent, Regina Maria are peste 3.500 de angajați, dintre care 1.700 sunt medici.
În 2015, compania și-a schimbat acționariatul, după ce fondul de investiții Advent și Wargha Enayati, fondatorul Regina Maria, au vândut rețeaua către fondul Mid Europa Partners, în cea mai mare tranzacție din istoria pieței, de 145 milioane euro.