MedLife consolidează brandul Sfânta Maria prin noi achiziții

MedLife consolidează brandul Sfânta Maria prin noi achiziții

Union Medical

scris 31 iul 2023

MedLife a cumpărat pachetul integral de acțiuni al Policlinicii Sfântul Ilie din Craiova, precum și pachetul majoritar, în proporție de 51%, al Clinicii Union Medical din Cluj, noile companii urmând să fie integrate în Rețeaua Sfânta Maria.

Prezentă pe piața locală din anul 2000, Policlinica Sfântul Ilie este una dintre primele clinici private din Craiova, având 12 specialități medicale. În 2022, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 2,8 milioane de lei.

Urmărește-ne și pe Google News

LISTA - PNL va propune ca bugetarii cu venituri peste 10.000 de lei să nu mai primească vouchere de vacanță și comasarea instituțiilor din subordinea Ministerului Muncii CITEȘTE ȘI LISTA - PNL va propune ca bugetarii cu venituri peste 10.000 de lei să nu mai primească vouchere de vacanță și comasarea instituțiilor din subordinea Ministerului Muncii

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Clinica Union Medical are o experiență de 10 ani pe piața clujeană, acoperind 21 de specialități medicale. Cifra de afaceri înregistrată de Clinica Union Medical în 2022 se ridică la 7,6 milioane de lei.

”Continuăm să investim în Rețeaua Sfânta Maria, al doilea brand din Grupul MedLife. Prin prelurea integrală a Policlinicii Sfântul Ilie și a pachetului majoritar al clinicii Union Medical ne consolidăm prezența la nivel național, Rețeaua Sfânta Maria fiind deja activă în 12 județe din țară: București, Brăila, Galați, Bacău, Iași, Timiș, Sibiu, Vrancea, Prahova, Argeș, Dolj și Cluj”, a declarat Dorin Preda, Director Executiv MedLife Group.

"Accelerăm dezvoltarea Rețelei Sfânta Maria la nivel național, atât prin achiziții, cât și prin dezvoltare organică. În următorii 3 ani ne propunem să acoperim toate județele țării și căutăm activ parteneri locali alături de care să atingem acest obiectiv ambițios", spune Cristian Sas, Director Executiv Rețeaua Sfânta Maria, parte a Grupului MedLife.

Cu o prezență pe piața românească de 6 ani, brandul medical Sfânta Maria are peste 50 de unități.

Grupul MedLife a înregistrat în 2022 o cifră de afaceri consolidată pro-forma de 2 miliarde lei, în creștere cu 41% comparativ cu exercițiul financiar precedent, devenind primul operator privat din România care depășeste borna de 400 milioane euro cifră de afaceri.

viewscnt
Afla mai multe despre
medlife
sfânta maria