MedLife a preluat pachetul majoritar din acțiunile rețelei pentru săli de fitness Sweat Concept și intră, astfel, pe un nou segment de business.
În acest moment, rețeaua cuprinde 4 spații, în București. Anul trecut a avut afaceri de 2,5 milioane lei și o pierdere de 5,1 milioane lei, cu 12 angajați.
“Noul context ne-a făcut să simțim o nevoie mai profundă de a avea grijă de noi și de cei din jur, sub toate aspectele, de la sănătatea fizică la cea emoțională. Iar acest lucru a accelerat procesul de decizie pentru a intra pe un nou segment de business. Wellness-ul nu mai este sectorul de lux al spa-urilor și nici domeniul exclusiv al brandurilor de wellness”, a declarat Dorin Preda, Director Executiv, MedLife Group.
CITEȘTE ȘI Comisia Europeană a dat undă verde - Miliardarul Ernesto Bertarelli, cel mai bogat om din Elveția, vinde afacerea Affidea în RomâniaOdată cu finalizarea acestei achiziții pentru Sweat Concept, Grupul MedLife, va ajunge la un număr de 45 tranzacții, fiind operatorul cu cel mai mare portofoliu de achiziții în zona medical din România.
Compania va continua să investească masiv în creșterea rețelei din România, având în derulare două sau trei tranzacții de dimensiuni medii și una de dimensiuni mari.