Antreprenorul Dan Drăghici, care deține mai multe linii de business în domeniul stomatolgiei, printre care și patru cabinete Junior&Family Dental în Iași, București și Timișoara, vrea să afilieze la brandul său, în următorii doi ani, în jur de 50 de cabinete stomatologice independente în cadrul unei platforme prin care își propune să îi degreveze pe proprietarii acestor cabinete de o serie de responsabilități precum relația cu furnizorii, monitorizarea stocului de materiale necesare funcționării până la întocmirea documentelor către Casa de Asigurări de Sănătate, precum și de alte activități administrative.
Drăghici a creat platforma "Junior&Family Partner", ce include un mix de servicii integrate care își propun să eficientizeze activitatea medicilor dentiști cu cabinete proprii, facilitându-le accesul la soluții de tehnică dentară, tehnologii noi, servicii de marketing și promovare, precum și accesul într-o rețea care furnizează servicii stomatologice integrate în pachete de beneficii pentru angajații din naționale și multinaționale.â
Planul este ca aceste cabinete partenere să își păstreze autonomia, iar grupul de firme al lui Drăghici să le asigure lucrări de tehnică dentară, aparatură medicală, consumabile și consultanță, ca și conferințe și cursuri, servicii de marketing și promovare.
"Piața serviciilor din domeniul medicinei dentare a rămas la bază foarte fragmentată, în vreme ce jucătorii mari vor continua să se detașeze în privința numărului de clienți atrași. Deja avem primul cabinet partener și ne propunem să ajungem la zece astfel de parteneri în martie 2020 și la 50 în 2021", a declarat pentru Profit.ro Dan Drăghici.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Soția fostului fotbalist Gică Popescu cumpără un sfert dintr-un hotel de referință al stațiunii Predeal în regimul comunistGrupul de firme Drăghici Dental cuprinde laboratorul de tehnică dentară Drăghici Dental, lanțul de clinici stomatologice Junior&Family Dental Center, precum și Safra Dental – firmă specializată pe importul și distribuția de implanturi dentare elvețiene, materiale pentru laboratoarele de tehnică dentară, os artificial, precum și pe consultanță de specialitate în domeniul stomatologiei.
Pentru a se afilia la brandul Junior&Family Partner, cabinetele plătesc o sumă și primesc, tot contra cost, în sistem integrat, toate serviciile din grup, precum lucrările de tehnică dentară sau implanturi dentare importate. În plus, clinicile afiliate beneficiază de acces la clienții corporate ai clinicilor deținute în mod direct de Dan Drăghici.
În 2018, cifra de afaceri a grupului s-a ridicat la 1,4 milioane de euro, iar pentru acest an va ajunge la 2 milioane de euro. Grupul deține 4 clinici stomatologice proprii, două în Iași și câte una în București și Timișoara. Următoarea investiție într-o astfel de clinică va fi la Cluj-Napoca sau Oradea.