Serviciul de Ambulanță Județean (SAJ) din Tulcea este a doua instituție publică din oraș care în acest an s-a mutat într-un hotel pentru a permite firmelor de construcții să reabiliteze spațiul utilizat.
Hotelul din Tulcea, aflat în conservare în sezonul rece, s-a deschis pentru personalul TESA și conducerea SAJ, contractul de închiriere fiind valabil până la finele acestui an și având un preț de 6 euro pe metru pătrat, potrivit managerului instituției, Nicolae Sicinschi.
„Partea proastă este că acum n-am putut să relocăm și personalul operativ. Fiecare ambulanță trebuie alimentată la o priză de curent, pentru că toată aparatura din celula medicală, în momentul în care mașina nu se află în mers, trebuie încărcată și menținută în stare de funcționare. Or, n-am găsit nicăieri un spațiu care să ne ofere o parcare pentru atâtea ambulanțe și cu instalație electrică suficientă pentru toate autosanitarele”, a declarat, pentru Agerpres, managerul SAJ.
Sicinschi a spus că viitorul sediu al instituției va fi independent din punct de vedere energetic, va avea panouri solare și pompe de căldură și sistem de încălzire prin pardoseală.
„Am pus problema celor în drept din Consiliul Județean dacă, concomitent cu acest proiect, am putea demara un altul, într-un spațiu care ne aparține, să mai ridicăm o clădire în care să avem spații suplimentare. Am avea mare nevoie de o sală de training. De aproape un an, avem și o farmacie. Sunt reglementări care impun ca pe o mașină care merge la intervenție cu medic nu ai voie să ai stupefiante, dacă nu ai farmacie”, a menționat managerul SAJ, Nicolae Sicinschi.