Bucureștiul va găzdui prima ediție a Think Tankului „INVEST - Investment in Hospitality Properties in the CEE Region”, un eveniment inovator dedicat investițiilor în dezvoltarea imobiliară din industria ospitalității. Evenimentul se va desfășura pe parcursul a două zile, în perioada 27-28 noiembrie 2024, la Crowne Plaza Bucharest, reunind peste 40 de experți de top din domeniul investițiilor, dezvoltatori și reprezentanți ai lanțurilor hoteliere internaționale din România și din Europa Centrală și de Est (CEE).
„INVEST CEE” este prima platformă, de acest fel, care explorează sinergia dintre sectorul imobiliar și ospitalitate, oferind oportunități valoroase de networking și cunoștințe strategice, concrete și aplicate.
Urmărește-ne și pe Google News
Tema centrală a acestei prime ediții, „Creșterea profitabilității în România și în regiunea CEE”, va aduce în prim-plan strategii de succes pentru maximizarea investițiilor și valorificarea oportunităților din acest sector în plină expansiune.
Evenimente
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Conferința INVEST vine într-un context de dezvoltare accelerată a pieței imobiliare și de ospitalitate din România și din țările din estul și centrul Europei, o zonă care a cunoscut o creștere semnificativă în ultimii ani. Evenimentul va reuni investitori, dezvoltatori, arhitecți, manageri de proiect și alți specialiști din domeniu, pentru a analiza perspectivele și provocările acestui sector.
Summitul, aflat în 2024 la prima ediție, este organizat de grupul winsed.swiss, care activează în domeniile educației și soluțiilor de business în ospitalitate. Prof. Dr. Ray F. Iunius, Chief Executive Officer al winsed.swiss, a declarat: „Dezvoltarea industriei ospitalității este strâns legată de interesul investitorilor și al dezvoltatorilor pentru această piață, coroborat cu cel al lanțurilor hoteliere internaționale. Scopul principal al acestui eveniment este tocmai acela de a-i aduce împreună la aceeași masă pe acești actori cheie ai dezvoltării ospitalității din spațiul central și est european. Cu toate că ne vom referi la acest spațiu, vom avea invitați și din SUA, Elveția, Turcia și EAU. Ne vom concentra numai pe soluțiile de business în dezvoltarea hotelieră, adică de la crearea pachetului investițional și până la deschiderea proprietății cu tot ce înseamnă acest parcurs: fezabilitate, evaluare, finanțare, coordonare de proiect, inginerie, arhitectură, precum și alegerea și colaborarea cu brandul de franciză. Dorim să creăm o comunitate internațională care să reunească cei trei piloni de bază ai dezvoltării hoteliere: dezvoltator/investitor, proprietar/antreprenor și brand. Vom avea personalități marcante care ne vor prezenta și contextul politico-economic mondial, pentru a înțelege cum va impacta politica europeană ESG (Environment-Social-Governance)”.
Evenimentul va beneficia de prezența unor speakeri de renume, atât de la nivel internațional, cât și național, care vor oferi o platformă de know-how, explorând tendințele actuale și viitoare din industria dezvoltării imobiliare în ospitalitate.
Printre acești speakeri de top se numără: Mugur Isărescu, guvernatorul Băncii Naționale a României; Sebastian Burduja, ministrul Energiei; Radu Oprea, ministrul Economiei; Alexandru-Mihai Ghigiu, șeful Cancelariei Prim-Ministrului; Russell Kett, președinte HVS London; Prof. Dr. Achim Schmitt, decan EHL Business School; Charles Guyonnaud, vicepreședinte Regional Hyatt Hotels Corporation; Prof. Dr. Colin Johnson, San Francisco State University; Simona Constantinescu, președinte Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR); Radu Savopol, președinte Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA); Tinu Sebeșanu, CEO Impact Development & Contractor România; Alina Cazachevici, Partner & Head of Hospitality Operations CEE/SEE at Cushman & Wakefield; Yateendra Sinh, director YS & Associates Elveția; Petru Văduva, președinte Comitetul de Investiții Fundația Țiriac Internațional; Marius Moldovan, președinte executiv Transilvania Investments; Michael Grove, CEO Hostas; Dan Dascăl, CEO BT Asset Management; Aurel Bernat, director executiv investiții Banca Transilvania; Frank Reul, VP Development Accor; Vlad Dragoescu, CEE Head of Portfolio Management Revetas; Malgorzata Morek, Senior Director Hilton CEE; Takuya Aoyama, VP Developments Hyatt Int’l EAME; Heinz Wehrle, Chairman Horwath HTL AG Switzerland; David Jenkins, VP Radisson Hotel Group; Makram El Zyr, VP Rotana Hotel Group; Christine Schillings, CEO winsed.swiss România și mulți alții.
În cadrul conferinței, vor fi abordate subiecte precum evoluția pieței imobiliar-hoteliere, soluții pentru sustenabilitate și eficiență energetică în proiectele imobiliare și managementul modern al proprietăților hoteliere.
Prima zi a conferinței va include o serie de prezentări și paneluri de discuții, precum și sesiuni orientate pe strategiile de investiții, cu accent pe specificul pieței din CEE. Sesiunile sunt gândite pentru a le oferi participanților atât perspective strategice, cât și studii de caz practice.
Cea de-a doua zi, „Education Day”, va fi dedicată specializării și dezvoltării profesionale, cu patru module paralele axate pe diferite aspecte ale industriei ospitalității susținute de experți din Elveția și Regatul Unit.
Un moment special al conferinței va fi Gala „INVEST,” organizată sub auspiciile Familiei Regale a României, în cadrul căreia A.S.R. Principele Radu va adresa cuvântul său participanților. La această gală vor fi premiate cele mai importante și inovatoare proiecte de investiții în industria hotelieră.
La conferință vor participa peste 250 de persoane, iar biletele pentru eveniment sunt disponibile pentru achiziționare pe site-ul oficial al summitului: https://inv-est.eu/
La conferință vor participa peste 250 de persoane, iar biletele pentru eveniment sunt disponibile pentru achiziționare pe site-ul oficial al summitului: https://inv-est.eu/
Cu filiale în România, Elveția, Serbia și Cipru, grupul winsed.swiss (https://winsed.swiss/ro/) este prezent și activ pe harta ospitalității, a turismului și a educației, oferind servicii integrate pentru profesioniștii acestor domenii și însoțindu-i în drumul spre performanță, de la idee la implementare, de la recrutare la formare și specializare, de la consultanță la management hotelier.
winsed.swiss se bucură de un privilegiu aparte: echipa internațională formată din experți, consultanți și traineri, alături de profesori și antreprenori, care stă la baza unor soluții integrate și imediat aplicabile.