Legislația în vigoare privind contractele îi dezavantajează pe furnizorii de energie electrică în raport cu clienții industriali, aceștia din urmă bucurându-se de mai multe drepturi, ceea ce creează un dezechilibru, a afirmat, la Profit Energy.forum, Cristina Micu, membru al board-ului Asociației Furnizorilor de Energie Electrică din România (AFEER).
Conferința a fost organizată cu sprijinul ExxonMobil și Romgaz, cărora le mulțumim pentru participare
Evenimentul a fost transmis live pe Profit TV, putând fi urmărit AICI
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Potrivit normelor în vigoare, furnizorul nu are dreptul de a denunța contractele, dar clienții pot denunța doar cu preaviz de 2 de zile atunci când găsesc oferte cu preț mai scăzut. Asta înseamnă riscuri foarte mari pentru furnizori. Această prevedere este justificată doar în cazul consumatorilor casnici și al celor ce beneficiază de serviciul universal", a arătat Cristina Micu.
Potrivit acesteia, în plus, furnizorii plătesc în avans toate tarifele și taxele care cad în cele din urmă în sarcina consumatorilor. "Furnizorul e ca o mică bancă", a spus membrul board-ului AFEER.