Unii clienți ai Hidroelectrica ale căror contracte expiră în luna aprilie au primit oferte pentru prelungirea lor pentru următoarele 12 luni. Numai că prețul oferit de companie nu este valabil pe toată perioada contractuală, ci doar până la 31 martie 2025 (termen care se suprapune cu expirarea schemei de plafonare a prețului de către stat). Ar urma astfel o perioadă de câteva săptămâni când oamenii nu știu ce preț vor plăti.
Contactați de HotNews.ro, reprezentanții companiei spun că a fost o eroare și că au retrimis notificări corectate, însă oamenii nu au primit nimic.
Cristina P. este un consumator casnic de electricitate din București. Pe data de 4 martie, ea a primit o notificare de la furnizorul său de electricitate, Hidroelectrica, pentru prelungirea pe 12 luni a contractului care ar urma să expire pe 20 aprilie.
Numai că prețul oferit de Hidroelectrica nu acoperă întreaga perioadă de 12 luni, ci este valabil doar până la 31 martie 2025, care este și termenul când expiră schema de plafonare-compensare stabilită de stat.