Mesaj al PPC (fostul Enel) către clienții din România: Se trece la noi platforme și noi adrese de e-mail

Mesaj al PPC (fostul Enel) către clienții din România: Se trece la noi platforme și noi adrese de e-mail
scris 8 apr 2024

Site-ul enel.ro și aplicația MyEnel vor deveni indisponibile începând cu 9 aprilie, ca urmare a pregătirii trecerii la noul site și la noua aplicație mobilă.

Începând cu 10 aprilie, cei care accesează vechiul site vor fi redirecționați către www.ppcenergy.ro. De asemenea, începând cu
10 aprilie, clienții vor putea accesa noua aplicație web myPPC la adresa myppc.ppcenergy.ro, iar utilizatorii de sisteme de operare Android și iOS vor putea descărca noua aplicație myPPC în zilele următoare.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Grupul CEZ își schimbă denumirea în România CITEȘTE ȘI FOTO Grupul CEZ își schimbă denumirea în România

În plus, de la aceeași dată, noile adrese de e-mail pentru clienți vor fi [email protected], pentru clienții PPC Energie Muntenia, respectiv [email protected], pentru clienții PPC Energie.

Numărul de telefon al serviciului de relații cu clienții rămâne neschimbat. Astfel, pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie Muntenia sau PPC Energie, clienții pot suna la 021.9977 (număr cu tarif normal, apelabil din România și străinătate) în intervalul
8:00 – 20:00, de luni până vineri.

FOTO Grupul CEZ își schimbă denumirea în România CITEȘTE ȘI FOTO Grupul CEZ își schimbă denumirea în România

Le fel ca până acum, plățile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar. Pentru clienții care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare.

viewscnt
Afla mai multe despre
ppc
myenel