Electrica Furnizare prelungește suspendarea activității din centrele de relații cu clienții până la 31 martie

Electrica Furnizare prelungește suspendarea activității din centrele de relații cu clienții până la 31 martie
scris 20 mar 2020

Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, a anunțat vineri că a decis să prelungească suspendarea temporară a activităților care presupun interacțiunea directă cu clienții până la data de 31 martie 2020, în concordanță cu măsurile adoptate de autorități, în contextul epidemiologic actual.

”Pentru limitarea răspândirii virusului Covid-19 (coronavirus) în comunitățile unde ne desfășurăm activitatea, în toate centrele de relații cu clienții din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord, SFEE Muntenia Nord, inclusiv punctele de lucru din București, Iași și Tulcea, a fost prelungită perioada de suspendare temporară a activității până la data de 31 martie 2020”, arată compania într-un comunicat.

Urmărește-ne și pe Google News

Compania le reamintește clienților că, în această perioadă, este recomandat să utilizeze canalele alternative de comunicare și de plată, scrie News.ro.

YouTube reduce calitatea implicită a conținutului video în UE pentru a evita suprasolicitarea rețelelor CITEȘTE ȘI YouTube reduce calitatea implicită a conținutului video în UE pentru a evita suprasolicitarea rețelelor

”Electrica Furnizare le reamintește clienților că pot utiliza următoarele canale alternative de comunicare: portalul și aplicația mobilă MyElectrica. Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea relației cu Electrica Furnizare de la distanță, oferind utilizatorului acces la: factura în format electronic; transmiterea indexului prin autocitire; plata online a facturilor; vizualizarea istoricului facturilor; vizualizarea graficului de consum; evidența plăților la zi”, spun reprezentanțiii companiei.

Clienții mai au la dispoziție și liniile telefonice dedicate. Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call-center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.

O altă variantă este formularul de contact online. Pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obținerea de informații care privesc contractul, facturile emise, plățile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi formularul de contact online, care poate fi accesat aici:

https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/contactati-ne-in-scris/

De asemenea, pentru solicitarea sau transmiterea oricăror informații de natură comercială, clienții pot contacta furnizorul și prin intermediul adreselor de e-mail, dar pot afla informații și pot transmite mesaje și prin intermediul paginii oficiale de Facebook.

”Achitarea facturilor de energie electrică sau gaze naturale poate fi efectuată prin utilizarea modalităților alternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agențiile și sucursalele băncilor, punctele de plată Paypoint, Payzone, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, stațiile OMV/magazinele Orange, serviciul Westaco Express”, mai informează compania.

Pentru mai multe detalii referitoare la plata facturilor, clienții  sunt rugați să acceseze site-ul Electrica Furnizare.

Electrica Furnizare, filiala de furnizare energie electrică și gaz a Grupului Electrica, oferă serviciile sale la un număr de aproximativ 3,5 milioane de consumatori finali, atât în regim de ultimă instanță, cât și pe piața concurențială. Societatea deține licență pentru desfășurarea activității de furnizare energie electrică ṣi gaze naturale pe întreg teritoriul țării.

viewscnt
Afla mai multe despre
electrica furnizare
clienti