E.ON Energie România a anunțat vineri că suspendă temporar activitatea magazinelor E.ON începând de luni, 23 martie, iar clienții sunt rugați să folosească canalele de comunicare alternative pentru obținerea de informații și efectuarea de diverse operațiuni.
”De la transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie sau servicii, până la plata facturii, clienții rezolvă totul rapid și simplu fără să mai iasă din casă, prin intermediul E.ON Myline”, prcizează compania într-un comunicat.
Call Center-ul poate fi apelat la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800.800.366, scrie News.ro
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Efectul Coronavirusului. Prețul benzinei a coborât la 4,5 lei/l”Pentru că ne preocupă atât siguranța și sănătatea clienților și angajaților, cât și continuarea activității de furnizare și de relaționare cu clienții noștri, am luat o serie de măsuri menite să asigure distanțarea socială, în scopul limitării răspândirii virusului Covid-19. În acest sens, E.ON Energie România a luat decizia de a suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (centre de relații clienți) începând de luni, 23 martie”, informează compania.
Clienții pot folosi canalele de comunicare alternative.
”Apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800.800.900 sau 0800.800.366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid, informații utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00”, spun reprezentanții companiei.
Clienții pot folosi totodată adresa de email [email protected], dar și contul E.ON Myline, prin care se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal.
Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline.
De asemenea, au la dispoziție SMS la 0745.612.345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată, dar și prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.
Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziție de companie pot fi găsite accesând eon.ro/servicii-online.
”Compania nostră respectă cu strictețe toate recomandările și măsurile anunțate de autorități în vederea limitării răspândirii coronavirusului și se va conforma tuturor măsurilor care vor fi anunțate pe viitor”, adaugă ei, dând asigurări că fac tot ceea ce este necesar pentru ca măsurile luate să nu afecteze calitatea serviciilor.
E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate și soluții energetice având un portofoliu variat format din circa 3,1 milioane de clienți, atât rezidențiali, cât și companii și municipalități. De la intrarea pe piața din România, acum 15 ani, E.ON a investit circa 1,6 miliarde de euro, în principal în modernizarea rețelelor. Totodată, valoarea contribuțiilor virate la bugetul de stat și bugetele locale se ridică la 2 miliarde de euro.