Hidroelectrica va trimite tuturor clienților săi facturi la începutul lunii februarie, termen estimat pentru intrarea în normalitate, deja procesul fiind în derulare, au declarat reprezentanții companiei.
Anunțul vine după o perioadă de mai multe luni în care compania nu a mai emis facturi, lucrând la sistemul informatic.
În cazul in care se vor simți copleșiți, oamenii vor avea posibilitatea să achite plățile restante și în rate, însă trebuie să trimită o cerere, arată Știrile Pro TV.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cei care s-au mutat în ultimele luni la compania care îi atrage cu cele mai mici prețuri din piață nu au primit până acum nicio factură. Tocmai de aceea, pe grupurile de pe Facebook ale clienților Hidroelectrica, mulți oameni se întreabă cât de mari vor fi facturile.
Dacă suma de plată va fi prea mare, oamenii vor putea să achite factura și în rate, dar trebuie să depună o cerere. Aceasta trebuie trimisă la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depusă în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.
Plata va fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.
CITEȘTE ȘI FOTO Biroul care te ajută să faci mișcare, în timp ce lucrezi, și să îți încarci și laptopulAceasta va fi împărțită în maximum șase rate lunare și egale, iar fiecare transă va fi plătită împreună cu factura curentă.
Modele de cereri le regăsiți mai jos:
În total, Hidroelectrica are aproximativ 500.000 de locuri de consum. Cei mai mulți dintre clienți au migrat la compania de stat anul trecut. Și acum, online sau la ghișeele producătorului, sunt înregistrate aproximativ o mie de cereri noi de transfer, zilnic.
Hidroelectrica a implementat un nou sistem informatic de facturare, iar reprezentantii companiei lucrează inclusiv la o aplicație mobilă, astfel încât clienții să își trimită indexul și să facă plățile mai ușor.
”Facturile se transmit zilnic, sunt calupuri de zeci de mii de facturi care se transmit. În februarie, în principiu, estimăm că se intră în normalitate cu toți clienții, sperând să nu mai fie și alte modificări legislative. Procesul de facturare a început de anul trecut – deja lucrurile se fac automatizat”, a spus Bogdan Badea, președinte Hidroelectrica.