Dragoș Bucurenci se alătură, de la începutul acestei luni, echipei de management a Philip Morris România (PMI), ca Director de Comunicare. În această calitate, va gestiona comunicarea companiei cu publicul extern (consumatori și media). Numirea urmează reorganizarea globală, prin care a fost înființată noua funcție de comunicare, suplimentând structura deja existentă.
Dragoș Bucurenci este consultant și trainer de comunicare, activist civic și om de televiziune. Absolvent al programului de Master în Administrarea Afacerilor (MBA) al Stanford Graduate School of Business, certificat ca NLP Coach de Academy of Coaching and NLP și trainer autorizat al Process Communication Model® în România, Dragoș a format peste 2.000 de manageri în public speaking, storytelling și comunicare interpersonală prin compania pe care a fondat-o la întoarcerea de la Stanford, Khastalia. A fondat Școala de Comunicare, a fost consilier de comunicare al comisarului european pentru politici regionale, a construit ONG-urile de mediu Salvați Delta și MaiMultVerde, iar în ultimii ani, în paralel cu Khastalia, a condus departamentul de dezvoltare al fundației Hope and Homes for Children. În prezent, s-a retras din toate celelalte proiecte, urmând a se dedica activității de la Philip Morris International.
PMI este lider internațional în industria tutunului și se ocupă cu fabricarea și comercializarea țigaretelor, a produselor fără fum și a dispozitivelor și accesoriilor electronice aferente acestora, precum și a altor produse care conțin nicotină pe piețele din afara SUA.