Computer Generated Solutions România, implicat în business process outsourcing (BPO), angajează peste 800 de specialiști cu background tehnic, pe poziții de reprezentanți relații clienți, back office, suport tehnic. Noile posturi sunt deschise atât pentru poziții ce necesită prezență fizică în cele șapte centre de suport din București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați, cât și în sistem full-remote din orașe unde nu are prezență fizică.
“Ne menținem ritmul de recrutare din ultimii ani, de peste 200 de noi angajați lunar, pentru că, per total în acest an, sperăm să adăugăm circa 800 de noi colegi echipei CGS România, care numără, la acest moment 4.300 de angajați. Avem un portofoliu de proiecte în creștere substanțială, multe provenind de la companii americane din zona de healthcare, telecom și securitate informatică, dar înregistrăm și o extindere a celor existente ceea ce generează automat și o extindere de capital uman în cadrul companiei”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.
CGS România și-a remodelat strategia de resurse umane în ultimii 2 ani și a trecut prin procese de transformare pentru a fluidiza operațiunile în contextul pandemiei de Coronavirus și a noului mod de lucru. Astfel, recrutarea automatizată a dus la o scurtare a întregului proces cu aproximativ 25%, în timp ce feedback-ul oferit de candidați poate fi monitorizat în timp real, pentru fiecare etapă a recrutării. În medie, întregul proces automatizat durează 1-2 zile, comparativ cu 4-5 zile pentru cel standard, dar mai ales oferă acel „intelligence” de care este nevoie într-o piață extrem de concurențială ca acum.
“Deschiderea companiei către angajarea de noi colegi în sistem 100% remote a avut un impact pozitiv în evoluția business-ului de anul trecut. Creștem nu doar business-ul CGS România, dar și oamenii din companie. Într-adevăr, majoritatea rolurilor deschise sunt de tip entry level, dar avem și foarte multe poziții de specialiști“, a mai precizat Vladimir Sterescu.
Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de business process outsourcing din lume, prezentă încă din anul 2006, pe piața din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați.