Primăria Sectorului 6 va organiza în acest an un festival de Halloween, între 25 și 27 octombrie, pe insula de pe Lacul Morii.
West Side Hallo Fest 2024 va avea standuri cu produse nealimentare (handmade, de artizanat sau ambalate) și alimentare, inclusiv băuturi.
Înscrierile sunt până pe până pe 30 august, la miezul nopții. Selecția va fi realizată însă de o comisie de specialitate, iar rezultatele vor fi publicate pe 9 septembrie.
Înscrierea entităților juridice (SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Organizații Neguvernamentale) sau persoanelor fizice, după caz, se realizează pentru ocuparea unui singur loc/spațiu de expunere și comercializare, niciuna dintre entităținu poate solicita mai multe locuri/corturi.
Brandurilor li se permite participarea în cadrul evenimentului West Side Hallo Fest 2024 doar sub forma unui parteneriat sau contract de sponsorizare. Dovlecii trebuie sa fie prezenți ca element distinctiv în toate produsele comercializate de expozanți și în amenajarea standului.
Persoanele care doresc să se înscrie în calitate de expozant la West Side Hallo Fest 2024 pot fi entități juridice, precum: SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Organizații Neguvernamentale și trebuie să fie înregistrate la Registrul Comerțului. Ca excepție, se pot înscrie și persoanele fizice, doar dacă au Certificat de producător sau Atestat de meșter popular.
Pentru toate categoriile de produse este obligatoriu ca aplicanții să fi participat la cel puțin două evenimente cu stand în aer liber (în București, în țară sau străinătate), lucru exemplificat prin fotografii, dar și prin descrierea acestor participări în formularul de înscriere. Formularul trebuie să ofere descrierea produselor care vor fi vândute in cardul West Side Hallo Fest 2024.
Ei trebuie să folosească materiale biodegradabile în care să servească și să ambaleze produsele comercializate (pahare, farfurii, linguri, furculițe, pungi de împachetare și vânzare, etc.), conform Ordinului nr. 6 din 25 august 2021 – privind reducerea impactului anumitor produse din plastic asupra mediului.
Există un formular de completat, dar comercianții trebuie să trimită, pe www.wetransfer.com, pe adresa [email protected], următoarele documente:
-
Copie după CUI,
-
Actul constitutiv al firmei,
-
Copie după autorizația DSV (pentru vendorii food),
-
Actele food-truck-ului (pentru vendorii food),
-
Certificat de producător/Atestat meșter popular (doar pentru persoanele fizice),
-
Copie după cartea de identitate a administratorului,
-
Poze cu produsele care vor fi vândute la West Side Hallo Fest
-
Poze participare târguri și expoziții
- CITEȘTE ȘI INFOGRAFICE Aproape jumătate dintre tinerii români se pregătesc să emigreze. Anul trecut a fost recordul. Educația pare ruptă
-
Poze truck – interior/exterior
-
Prețurile poduselor, meniul la eveniment.
-
Dimensiunea tuturor documentelor nu trebuie să depășească 20 Mb.
Orice documente trimise pe alte adrese de e-mail sau alta cale, dupa expirarea termenului de înscriere sau pe alte canale NU vor fi înregistrate!
Selecția va fi realizată de o Comisie de Analiză și Selecție, formată dintr-un număr de experți cooptați, reprezentanți externi și personal specializat, cu responsabilități în organizarea principalelor activități ale evenimentului.
Criterii de analiză și de selecție
-
Conformitatea documentelor în raport cu condițiile specifice descrise în procedura de înscriere;
-
Demonstrarea experienței aplicantului în domeniul în care activează și analiza activității aplicantului într-un alt eveniment West Side(dacă a mai participat), pe baza fișelor de evaluare întocmite de Organizator;
-
Calitatea, estetica și varietatea produselor: etichetarea, ambalarea, tehnici specifice folosite în prepararea produselor, specificarea sursei de proveniență a materiei prime și a ingredientelor folosite;
-
Calitatea, estetica și varietatea produselor: originalitatea și expresivitatea produselor, gradul de inovație și creativitate, calitatea materialelor și tehnicile folosite în realizarea produselor, autenticitatea și gradul de conformare cu tematica evenimentului.
-
Estetica standului/interiorul truckului: așa cum reiese din fotografiile transmise de aplicant;
-
Calitatea de producător sau statutul de comerciant al aplicantului.
-
În data de 9 septembrie 2024, ora 13:00, lista expozanților selectați va fi publicată pe site si pe pagina de Facebook West Side Hallo Fest.
Taxa de participare
Aplicanții selectați să participe în cadrul evenimentului West Side Hallo Fest 2024 vor avea obligația contractuală de a achita taxa de participare stabilită.
CITEȘTE ȘI FOTO Start pentru construcția unui nou lot din Autostrada UniriiTaxa de participare trebuie achitată înainte de începerea evenimentului.
Produse nealimentare – CORT
Cort profesional cu 1 masă, 2 scaune, 1 priză 1.950 lei
Spațiu minim achiziționat 9 mp
Taxa poziționare preferențială 750 lei
Produse alimentare – FOOD TRUCKS
Produse alimentare preparate în locație de tip fast-food sau desert (burgeri, cartofi prăjiți, hot-dog, wrap-uri, gogoși, langoși) *preparate vegane în locatie 15% discount - 6.950 lei*
Produse alimentare preparate în locație de tip clătite, waffle, prăjituri, plăcinte - 5.750 lei
CITEȘTE ȘI VIDEO Austria se luptă cu inundații majore după precipitații record. La Viena, o femeie a fost târâtă sub un autobuzBăuturi alcoolice (vin, bere, alte băuturi alcoolice) - 8.750 lei
Băuturi non alcoolice (cafea, ciocolată caldă, ceai, limonadă, sucuri naturale și fresh-uri, băuturi răcoritoare și apă) - 4.570 lei
Taxă consum curent
-
10 kw – 250 lei;
-
10-20 kw – 350 lei;
-
20-25 kw – 400 lei.
Taxă curățenie
-
Taxă curățenie food – 300 lei;
-
Taxă curățenie non food – 100 lei /cort 9 mp.
- CITEȘTE ȘI VIDEO Ucraina anunță că a distrus încă un pod în Rusia, în regiunea Kursk
După calculele cu TVA, un comerciant care vinde și băuturi alcoolice ar trebui să plătească doar taxa de participare undeva la 11.400 de lei.