Rivalii Toyota și Suzuki se pregătesc să devină parteneri pentru a face față schimbărilor rapide din industrie

Rivalii Toyota și Suzuki se pregătesc să devină parteneri pentru a face față schimbărilor rapide din industrie
scris 12 oct 2016

Toyota Motor ar putea încheia un parteneriat cu Suzuki pentru a face față provocărilor tehnologice și a se alinia tendinței de consolidare a industriei auto globale, au anunțat miercuri cele două companii.

Anunțul vine după ce, la începutul anului Toyota a preluat integral producătorul de mașini de talie mică Daihatsu, la care deținea, anterior, o participație de 51,2%, în încercarea de a-și consolida poziția pe piețele din Indonezia și Malaysia, unde Daihatsu are o cotă de peste 15%.

Urmărește-ne și pe Google News

Suzuki, al patrulea mare producător auto japonez, este specializat tot pe segmentul mașinilor de talie mică și rivalizează, pe piața niponă, cu Daihatsu.

Într-o declarație comună, Toyota și Suzuki au afirmat că, pentru a ține pasul cu schimbările din industria auto gloablă, este nevoie de tot mai multă cooperare. Schimbările vizează reducerea consumului și a poluării, trecerea la automobile electrice, dar, mai ales, dezvoltarea mașinilor fără șofer, care par să reprezinte viitorul industriei auto.

Afacerile cu mașini au accelerat în august, cu un avans de 21,6% CITEȘTE ȘI Afacerile cu mașini au accelerat în august, cu un avans de 21,6%

“Pe lângă activitatea de cercetare-dezvoltare la care lucrează fiecare în parte, este foarte important să ai parteneri care au aceleași scopuri și pasiuni”, a spus Akio Toyoda, președintele Tpyota.

Ambii producători au declarat că explorarea posibilităților de colaborare abia a început, adăugând că vor continua să concureze una cu cealaltă și vor rămâne deschise către parteneriate cu alte companii.

viewscnt
Afla mai multe despre
toyota
daihatsu
suzuki
masini
industria auto
cercetare
parteneriat