Toți dealeri BMW din România derulează, până la finele acestui an, o campanie pentru oferte de piese și service dedicată modelelor produse înainte de 31 decembrie 2015. Constructorul german de autovehicule consideră că standardele experiența premium nu trebuie oferite doar prin calitatea automobilelor, ci și prin adaptarea servicilor și ofertelor, iar aceasta nu doar pentru clienți care dețin modele noi.
Campania, derulată în toată rețeaua de dealeri și service-uri autorizate de BMW, oferă prețuri promoționale pentru o varietate de pachete de service.
Reducerile sunt disponibile pentru un numar mare de pachete. Sunt incluse, spre exemplu, pachete pentru mentenanță, care include schimbul plăcuțelor de frână (față/spate), schimbul de discuri de frână (față/spate), schimbul de ulei și schimbul filtrelor (filtru de aer, filtru de combustibil, filtru de particule, micro filtru).
Oferta merge mai departe pâna la pachete de reparație, deținătorii de modele BMW mai vechi de 5 ani putând înlocui amortizoarele, parbrizul, lamele stergatoare, bateriile și altele.
În fapt, clienții pot înlocui, la prețuri speciale, consumabilele de care depinde funcționarea automobilului la parametrii optimi. Astfel de service sunt necesare pentru ca abilitățile dinamice tipice BMW să fie funcționale.
Campania specială de service poate fi utilă și pentru posesorii de BMW care vor să-și vândă mașina. Funcționează ca un sprijin financiar dacă doresc să realizeze, înainte de vânzare, o revizie a automobilului la standarde înalte. Pentru cumpărătorii potențiali, reparațiile și întreținerea realizate la service-urile autorizate BMW garantează starea tehnică a mașinii.
Detaliile ofertelor de service pentru modelele BMW mai vechi de 5 ani sunt disponibile la orice dealer BMW din România, iar pe site-ul www.bmw.ro/valuservice clienții pot vedea și prețuri estimative pentru fiecare pachet de service la dealerul ales.
Noua campanie de service se adaugă altor servicii oferite de BMW Group România clienților. Posesorii de BMW pot afla oricând dacă pentru modelul deținut se derulează campanii de chemare în service, doar introducând seria de șasiu în formularul special de pe site-ul bmw.ro.
De asemenea, clienții care aduc mașina la inspecție sau intervenții tehnice pot urmări cum se derulează aceasta într-un clip video trimis cu ajutorul aparaturii avansate și serviciilor precum Smart Video Communication.