Al doilea cel mai vândut model al Opel, Mokka, primul care a primit propulsie electrică din gama constructorului german, își schimbă numele odată cu majorarea performanțelor bateriei.
Opel schimbă numele lui Mokka-e în Mokka Electric, pentru a sublinia și mai bine performanțele versiunii electrice a SUV-ului de clasă mică, care acum primește o nouă baterie, de 54 kWh, cu ajutorul căreia își actualizează și autonomia. Mokka Electric este anunțat cu 406 kilometri în regim WLTP, ceea ce înseamnă că în trafic real, mașina poate depăși 350 de kilometri, în timp ce în rulare exclusiv urbană valoarea totală a kilometrilor parcurși cu o singură încărcare ar putea depăși 450 km. Față de bateria anterioară, Mokka Electric câștigă aproape 70 de kilometri suplimentari, ceea ce schimbă complet perspectivele celor care conduc această mașină.
Performanțele bateriei și ale chargerului cu care este echipată mașina permit o încărcare la stații rapide DC de 100 kW în doar 30 de minute, de la 20 la 80%. De asemenea, mașina se poate încărca la stații casnice de 220 V și la stații trifazice de 11 kW. În același timp, Opel spune că a scăzut și consumul motorului, la 15,2 kWh/100 km, de asemenea în regim WLTP. Propulsorul lui Opel Mokka Electric are o putere de 115 kW (echivalent 156 CP) și un cuplu foarte bun, de 260 Nm, fiind același motor care se regăsește și pe Astra Electric.
"e devine 'Electric'. Cu noul sufix, subliniem faptul că Opel Mokka oferă acum și mai multă plăcere la condusul electric. Este un vehicul electric de neegalat în segmentul său. Încă de la lansare, extraordinarul nostru SUV compact a impresionat clienții prin designul său îndrăzneț și pur, caracterul individual și adecvarea dovedită pentru utilizarea de zi cu zi. Cu o noul motor electric și bateria mai mare, Mokka Electric a devenit și mai puternic, chiar mai eficient și mai bun. Aceasta este abordarea Opel bine gândită pentru „Greenovation””, a declarat CEO-ul Opel, Florian Huettl.
CITEȘTE ȘI Mercedes Benz confirmă fabricile din România, în planurile de producție pentru mașini electriceOpel și-a propus ca, începând din 2028, să devină o marcă complet electrică în Europa, astfel că, până atunci, toate modelele pe care le vinde marca germană urmează să primească și o versiune electrică. În prezent, Opel are 12 modele, inclusiv LCV-uri, care oferă și o propulsie electrică.
Opel este o marcă deținută de Stellantis, toate modelele sale fiind dezvoltate și construite pe platforme ale grupului franco-italian. Platformele electrificate pe care sunt produse mașinile electrice Opel sunt similare cu cele regăsite pe modelele Peugeot sau Citroen.