Noul Peugeot 208, versiunea facelift a automobilului de clasă mică lansat în urmă cu trei ani, a fost lansat oficial pe piața românească, în Europa fiind comercializat începând din iunie 2015.
Peugeot 208 facelift beneficiază de design exterior și interior nou, culori noi, posibilități noi de personalizare, tehnologii și conectivitate îmbunătățite, o gamă extinsă în ceea ce privește nivelele de echipare și noi motorizări pe benzină și diesel, potrivit lui Marius Cocu, director de marketing și comunicare al companiei Trust Motors, importatorul Peugeot în România.
Peugeot 208 este cel mai bine vândut model al mărcii franceze și a fost comercializat în peste un milion de exemplare. De-a lungul timpului, Peugeot a vândut 17 milioane de automobile din gama '200' (începând cu modelul 201), a precizat Marius Cocu.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
De asemenea, Peugeot 208 este cea mai economică mașină din lume echipată cu motor cu combustie internă, cu un consum de numai 3 litri /100 km pentru motorul 1.6 HDi cu 75 CP sau 100 CP și sistem start & stop, respectiv de doi litri la 100 km în condiții speciale, de circuit.
Peugeot 208 este unul dintre principalii jucători în segmentul B al pieței auto europene (clasa mică sau supermini). Acest segment de piață reprezintă circa 30% din totalul înmatriculărilor în Europa, respectiv locul doi ca volum de vânzări.
Noul model al constructorului francez este disponibil în 13 culori, inclusiv o nouă nuanță metalizată Orange Power, introduce versiunea de echipare GT Line, dispune de două noi sisteme utile pe traseele urbane - Active Brake City și camera video pentru marșarier, oferă funcția MirrorScreen pentru redarea aplicațiilor de pe smartphone pe display-ul automobilului, iar gama de motorizări include propulsoarele Diesel de 1,6 litri Blue HDi, cu versiunile de putere de 75, 100 și 120 CP, și propulsoarele pe benzină PureTech, începând de la 68 CP și până la 208 CP, în cazul propulsorului 1.6 litri THP care echipează gama sport GTi și GTi by Peugeot Sport.
Sursa: Agerpres