Compania aeriană germană Lufthansa a decis să reducă costurile, pentru a face față impactului pandemiei de COVID-19, anunțând marți că va înceta să mai ofere gustări gratuite pentru pasagerii de la clasa economy, începând din primăvara anului 2021, transmite Reuters.
În paralel, Lufthansa și subsidiarele sale, Eurowings, Swiss, Austrian și Brussels Airlines, au decis să reducă numărul zborurilor, flotele și personalul, în condițiile în care călătoriile cu avionul nu sunt așteptate să revină la nivelul de dinaintea pandemiei până în 2025, scrie Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Actuala noastră ofertă de gustări la clasa economy nu se ridică întotdeauna la așteptările clienților noștri", a declarat Christina Foerster, membru în Consiliul de Administrație al Lufthansa.
În schimb, Lufthansa și subsidiarele sale vor introduce o nouă gamă de alimente și băuturi care vor putea fi cumpărate pe zborurile pe distanțe scurte și medii. Prima companie din cadrul grupului care va lansa noua ofertă va fi Austrian Airlines, urmată de Swiss și Lufthansa. De asemenea, Lufthansa și Swiss vor oferi pasagerilor o sticlă gratuită de apă.
Pasagerii companiilor aeriene low-cost Ryanair și Eurowings plătesc de mult timp pentru gustările și băuturile lor.